Фахівці Держаудитслужби Тернополя виявили порушення в усіх перевірених за 7 місяців торгах.
Як призначити уповноважену особу та організувати закупівлі за новими правилами

Найбільше порушень законодавства допустили замовники під час:
- розгляду тендерних пропозицій та не відміни торгів;
- складання тендерної документації або внесенні змін до неї;
- обрання та застосування процедури закупівель.
За матеріалами ДАСУ
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Мінекономіки роз’яснило (лист від 21.06.2023 № 33-11/282) особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану.
Чи мають право аудитори вимагати, щоб замовник розірвав договір про закупівлю? Що робити в такій ситуації — покажемо на прикладах із судової практики.
Моніторинг закупівлі може початися внаслідок спрацювання ризик-індикаторів, які визначаються системою в автоматичному режимі на основі закладених алгоритмів. Індикатори ризиків допомагають Держаудитслужбі відібрати ті процедури закупівлі, у яких замовники припустилися порушення або ж потенційно можуть це зробити. Далі — такі процедури досліджують аудитори під час моніторингу закупівель та приймають остаточне рішення.
До вашої уваги приклади висновків аудиторів, коли тендерна документація не відповідає вимогам Закону; супровідні документи містять помилки; процедура закупівлі вибрана неправомірно. Аналізуйте і не повторюйте порушень
Який орган здійснює перевірки закупівель та як державні аудитори їх проводять - про це детальніше.