Розглянемо детально, як визнати поштові марки та правильно організувати бухгалтерський облік цих знаків поштової оплати.
        
        
            У бухгалтерському обліку поштові марки є грошовими документами з оплати послуг поштового зв’язку та еквівалентами грошових коштів, які отримали в обмін на грошові кошти (п. 2.6 Порядку № 372, Порядок застосування Плану рахунків, Стандарт 134). Також поштові марки як еквівалент грошових коштів є фінансовим активом. Адже фінансові активи передбачають, зокрема, грошові кошти, не обмежені для використання, та їх еквіваленти (п. 4 розд. І, п. 2 розд. ІІ Стандарту 134).
Отже, наразі поштові марки визнавайте грошовими документами й еквівалентами грошових коштів. Ними установа оплачує майбутні поштові послуги з відправлення кореспонденції. Як організувати бухгалтерський облік поштових марок?
Як обліковувати
У ПРОГРАМІ: 1. Ризики та переваги децентралізації: проблемні питання 2. Новації бюджетного планування на місцевому рівні: практика 3. Ревізія місцевих бюджетів: що потрібно знати 4. Оплата лікарняних: як не наразитися на штрафи ФСС
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
            
         
        
            
                            
                    
                    Відображайте видатки за КЕКВ 2700 правильно із порадами у статті. Розповідаємо, хто і за яких умов може його застосовувати.
                    
                
                                            
                    
                    Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
                    
                
                                            
                    
                    Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
                    
                
                                            
                    
                    На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
                    
                
                                            
                    
                    Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?