У бухгалтерському обліку поштові марки є грошовими документами з оплати послуг поштового зв’язку та еквівалентами грошових коштів, які отримали в обмін на грошові кошти (п. 2.6 Порядку № 372, Порядок застосування Плану рахунків, Стандарт 134). Також поштові марки як еквівалент грошових коштів є фінансовим активом. Адже фінансові активи передбачають, зокрема, грошові кошти, не обмежені для використання, та їх еквіваленти (п. 4 розд. І, п. 2 розд. ІІ Стандарту 134).
Отже, наразі поштові марки визнавайте грошовими документами й еквівалентами грошових коштів. Ними установа оплачує майбутні поштові послуги з відправлення кореспонденції. Як організувати бухгалтерський облік поштових марок?
У ПРОГРАМІ: 1. Ризики та переваги децентралізації: проблемні питання 2. Новації бюджетного планування на місцевому рівні: практика 3. Ревізія місцевих бюджетів: що потрібно знати 4. Оплата лікарняних: як не наразитися на штрафи ФСС
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.