Як поставити на облік споруди цивільного захисту

МВС затвердив зміни до вимог:

  • щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту;
  • забезпечення нумерації та здійснення паперового обліку фонду захисних споруд цивільного захисту;
  • визначення критеріїв неможливості подальшого утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, оформлення документів, що підтверджують таку неможливість.

Як поставити на облік споруди цивільного захисту

Визначив, що споруди подвійного призначення ставлять на облік після їх уведення в експлуатацію на підставі документів, передбачених Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженим постановою КМУ від 13.04.2011 № 461, та технічного паспорта, складеного за результатами проведення їх технічної інвентаризації, як об’єктів нерухомого майна.

Найпростіші укриття ставляться на облік на підставі акта оцінки об’єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття населення як найпростішого укриття. Його складають після проведених обстежень об’єктів міністерствами, іншими ЦОВВ, ОДА, РДА, Київською/Севастопольською МДА, ОМС та суб’єктами господарювання для встановлення можливості використання таких об’єктів для укриття населення.

Із наказу МВС «Про внесення змін до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 09 липня 2018 року № 579» від 16.06.2020 № 460

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік основних засобів 2024: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
304632

Актуальні бланки для інвентаризації

Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
171687

Акт звірки розрахунків: готовий зразок

Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
33677

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді