Як поставити на облік споруди цивільного захисту

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

МВС затвердив зміни до вимог:

  • щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту;
  • забезпечення нумерації та здійснення паперового обліку фонду захисних споруд цивільного захисту;
  • визначення критеріїв неможливості подальшого утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, оформлення документів, що підтверджують таку неможливість.

Як поставити на облік споруди цивільного захисту

Визначив, що споруди подвійного призначення ставлять на облік після їх уведення в експлуатацію на підставі документів, передбачених Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженим постановою КМУ від 13.04.2011 № 461, та технічного паспорта, складеного за результатами проведення їх технічної інвентаризації, як об’єктів нерухомого майна.

Найпростіші укриття ставляться на облік на підставі акта оцінки об’єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття населення як найпростішого укриття. Його складають після проведених обстежень об’єктів міністерствами, іншими ЦОВВ, ОДА, РДА, Київською/Севастопольською МДА, ОМС та суб’єктами господарювання для встановлення можливості використання таких об’єктів для укриття населення.

Із наказу МВС «Про внесення змін до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 09 липня 2018 року № 579» від 16.06.2020 № 460

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оформити передачу комунального майна ОМС: облік і проведення

Передача комунального майна з балансу на баланс між установами потребує правильного документального оформлення та бухгалтерського обліку. Які акти складати, які проведення застосовувати, як обліковується прийняття майна — розповідємо в статті
42838

Меморіальний ордер № 5: як заповнити правильно

Як і інші господарські операції, нарахування зарплати працівникам бухгалтер відображає в бухгалтерському обліку. Для цього він заповнює меморіальний ордер № 5 «Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати та стипендій». Підкажемо, як це зробити правильно
78881

Безоплатна передача основних засобів в бюджетних установах

У бюджетній сфері безоплатна передача – поширене явище. Коли відбувається безоплатна передача основних засобів? Як різнитиметься оцінка активу залежно від ситуації та як відображати ці операції в бухобліку? Розглянемо детальніше.
150293

Списання дебіторської заборгованості у бюджетних установах 2025

Щоб правильно здійснити списання дебіторської заборгованості під час воєнного стану — скористайтеся порадами у статті. Підкажемо, як бути зі списанням дебіторської заборгованості строк позовної давності якої минув. Скачайте приклади проводок і працюйте з легкістю.
49361

Господарський договір бюджетної установи

Господарський договір бюджетної установи — типи, види, істотні умови, порядок укладання та розірвання, перевірки. З якими господарськими договорами зазвичай мають справу бюджетники, чи є в них певні особливості?
24960

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді