НОІВ: Уряд створив новий нацорган

З 14 жовтня цього року починає функціонувати Національний орган інтелектуальної власності, який слугуватиме єдиним вікном з видачі охоронних документів на об’єкти права інтелектуальної власності.

Бухгалтерські калькулятори - онлайн розрахунок ►►►

НОІВ: Уряд створив новий нацорган

НОІВ здійснюватиме, зокрема, такі функції:

  • приймання заявок на державну реєстрацію авторського права та договорів, які стосуються права автора на твір;
  • приймання заявок на реєстрацію об’єктів промислової власності та проведення їх експертизи;
  • видача патентів, свідоцтв;
  • здійснення підготовки, атестації та реєстрації патентних повірених;
  • забезпечення діяльності колегіальних органів тощо.

За матеріалами Мінекономіки

НОІВ: Уряд створив новий нацорган
Оплата праці в умовах посткарантинуВи класний бухгалтер і в оплаті відпускних та лікарняних вам немає рівних? Покажіть свій результат - пройдіть самоперевірку власних знань!

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Приклади відрахувань із заробітної плати

Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще можуть бути й аліменти та інші обов’язкові платежі. Усе про відрахування із заробітної плати — у статті.
341598

Електронна декларація – хто подає

Подання декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ.❗️Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану та які штрафи передбачено — у нашій консультації.
90419

Електронна декларація – заповнення

Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
66148

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3502

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13870

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді