П'ять правил виплати зарплати на банківську картку ►►►
До початку роботи роботодавцю необхідно:
- не пізніше ніж за день до початку роботи подати повідомлення до Державної фіскальної служби про прийняття працівника на роботу;
- видати наказ про прийняття працівника на роботу.
Після вищезазначених дій до початку виконання роботи працівника роботодавцю необхідно:
- роз’яснити працівникові його права і обов’язки та проінформувати під розписку про умови праці;
- ознайомити працівника з правилами внутрішнього трудового розпорядку та колективним договором;
- проінструктувати працівника з правил охорони праці.
За матеріалами Держпраці
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.