Виявили проблеми в роботі Е-кабінету: як повідомити ДПС

Для цього можна надіслати лист до відповідного органу ДПС.

Оновлений реєстр від ДПС

Виявили проблеми в роботі Е-кабінету: як повідомити ДПС

Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення наступних реквізитів: регіон ДПС, орган ДПС, до якого відправляється лист, тип документа, тематика звернення, короткий зміст листа.

Протягом одного робочого дня після надсилання автора буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» приватної частини Е-кабінету.

Відповідь на лист надається органом ДПС на електронну адресу, зазначену у зверненні, або поштою у строки, визначені законодавством.

За матеріалами ДПС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Плата за землю: приклад заповнення декларації

Землекористувачі чи орендарі земельних ділянок мають подавати до ДПС звітність з плати за землю – податкову декларацію. Податкова декларація з плати за землю – покрокова інструкція заповнення й зразок. Також знайдете про застосування звільнення від плати за землю під час війни та його декларування.
47626

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді