Вимоги аудиторів неконкретизовані: що варто знати, перш ніж оскаржувати

ПОЯСНИМО якою має бути законна вимога аудиторів за результатами моніторингу чи перевірки закупівель ВБЕРЕЖЕМО від даремних витрат часу та невиправданих очікувань, якщо оскаржили вимоги аудиторів

Ваш безплатний доступ до курсів Вищої Школи Закупівельника

Раніше ми вже аналізували кейси з моніторингу процедур закупівель та радили, як замовникам ліпше реагувати на неконкретизовану вимогу аудиторів. Та судова практика додає нових нюансів. Суди не завжди стають на бік замовника — в окремих справах виграють аудитори.

Тож продовжимо досліджувати ризики моніторингу, перевірок та ревізій, коли аудитори не конкретизують своїх вимог. Розглянемо, у якому разі замовник зобов’язаний сам визначати, як усувати виявлені аудиторами порушення.

ПЕРЕЙТИ до СТАТТІ ►►►

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Індикатори ризиків - алгоритм при моніторингу закупівель

Моніторинг закупівлі може початися внаслідок спрацювання ризик-індикаторів, які визначаються системою в автоматичному режимі на основі закладених алгоритмів. Індикатори ризиків допомагають Держаудитслужбі відібрати ті процедури закупівлі, у яких замовники припустилися порушення або ж потенційно можуть це зробити. Далі — такі процедури досліджують аудитори під час моніторингу закупівель та приймають остаточне рішення.
5547

Моніторинг державних закупівель: приклади висновків ревізорів

До вашої уваги приклади висновків аудиторів, коли тендерна документація не відповідає вимогам Закону; супровідні документи містять помилки; процедура закупівлі вибрана неправомірно. Аналізуйте і не повторюйте порушень
1881

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді