Навчання та атестація аудиторів: затверджено нормативну базу

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

На вимогу статті 19 Закону У«Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» Мінфіном затверджено низку нормативних актів в частині врегулювання питань атестації та безперервного професійного навчання аудиторів.

ЄТС змінено! Посадові оклади для працівників бюджетних установ

Навчання та атестація аудиторів: затверджено нормативну базу

Документами визначено:

  • порядок організації, проведення та оформлення результатів іспитів, які складають кандидати в аудитори в процесі атестації;
  • умови та обсяг зарахування кандидатам теоретичних знань при здобутті ними кваліфікації аудитора;
  • процедуру, обсяг, тривалість та організацію проходження стажування кандидатами;
  • форми, види, обсяг, тривалість, умови та порядок контролю за проходженням аудиторами безперервного професійного навчання.

З текстами можна ознайомитись за посиланням https://www.mof.gov.ua/uk/normativno-pravove-zabezpechennja-auditorskoi-dijalnosti

За матеріалами Мінфіну

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
70

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
185355

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73707

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105297

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді