На вимогу статті 19 Закону У«Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» Мінфіном затверджено низку нормативних актів в частині врегулювання питань атестації та безперервного професійного навчання аудиторів.
        
        
            ЄТС змінено! Посадові оклади для працівників бюджетних установ

Документами визначено:
- порядок організації, проведення та оформлення результатів іспитів, які складають кандидати в аудитори в процесі атестації;
 - умови та обсяг зарахування кандидатам теоретичних знань при здобутті ними кваліфікації аудитора;
 - процедуру, обсяг, тривалість та організацію проходження стажування кандидатами;
 - форми, види, обсяг, тривалість, умови та порядок контролю за проходженням аудиторами безперервного професійного навчання.
 
З текстами можна ознайомитись за посиланням https://www.mof.gov.ua/uk/normativno-pravove-zabezpechennja-auditorskoi-dijalnosti
За матеріалами Мінфіну
Кількість місць обмежена! Устигніть зареєструватися!
УВАГА! 
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими. 
            
         
        
            
                            
                    
                    Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
                    
                
                                            
                    
                    Відображайте видатки за КЕКВ 2700 правильно із порадами у статті. Розповідаємо, хто і за яких умов може його застосовувати.
                    
                
                                            
                    
                    Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
                    
                
                                            
                    
                    Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
                    
                
                                            
                    
                    На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити