
Кожен бухгалтер наразі думає, як закрити рік і не наробити помилок. Саме в кінці року дії бухгалтера мають бути виважені аби правильно розпорядитися бюджетними коштами і правильно скласти річну звітність.
Ми розуміємо, всі ваші переживання: і про залишки на рахунках, і про не профінансовані асигнування на кінець року, і про сумніви в правомірності виплати відпускних.
Як вирішити всі ці проблеми, розвіяти сумніви та якісно виконати всі задачі під кінець року — читайте історії про переживання бухгалтерів.
ЧИТАТИ ІСТОРІЇ
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
У штаті установи головний бухгалтер та дві посади бухгалтера. Однак усю роботу виконує один бухгалтер, який працює на 1,5 ставки. У статті розповідаємо, чи можна встановити йому доплату та як оформити це
Акт виконаних робіт — первинка, з якою працює чимало бухгалтерів. Але знайомий — не завжди безпечний. Зразок акта виконаних робіт і підказки від експертів у статті допоможуть вам уникнути помилок та заощадити час.
Облік внесків до статутного капіталу КП — що буде в обліку та фінансовій звітності, як обліковується вартість внеску на дату його здійснення та на дату балансу. Ці та інші питання — у даному огляді
Органи місцевого самоврядування теж є платниками податків. У статті з прикладами розповідаємо, які саме податки вони сплачують, як показати в обліку нарахування та погашення податкових зобов’язань, які застосовуються бухгалтерські проведення
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації