Колеги постійно додають бухгалтерам роботи. Однак, за всіх її не переробити. Як відкараскатись від зайвих клопотів — дізнайтеся негайно

Бухгалтери бюджетних установ — це широкопрофільні спеціалісти, які можуть і бухгалтерський облік вести, і колективні та господарські договори укладати. Тому і доводиться їм розплачуватися за свій професіоналізм великим обсягом роботи, який покладає на них керівник та інші підрозділи установи. Від керівника часто можна почути: а хто ж це зробить краще за тебе! Знайома ситуація? Утім, як кажуть у народі, чужої роботи ніколи не переробиш. Ви не зобов’язані працювати за інших. Позбутися зайвої роботи допоможуть наші поради.
Читати поради ➤➤➤
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Як передати товарно-матеріальні цінності новій матеріально відповідальній особі
Експерт пояснює на прикладі робочої ситуації все про облік операцій з коштами грантів в бюджетній установі
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
Кожен бухгалтер хоче мати ідеальну облікову політику. Що таке облікова політика, які вона має складові, як погоджувати та змінювати її – підкаже експерт.