Звітність бюджетних установ: змінено форми кошторису та штатного розпису

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Наказом Мінфіну № 707 змінено деякі форми для подання звітності бюджетними закладами та установами.

СКАЧАТИ Зразок заповнення штатного розпису бюджетної установи

Звітність бюджетних установ: змінено форми кошторису та штатного розпису

Зокрема:

  • внесено зміни до форм кошторису, зведеного кошторису та зведення показників спеціального фонду кошторису, затверджених наказом Мінфіну № 57;
  • внесено зміни до форм штатного розпису, типового штатного розпису, плану асигнувань загального фонду бюджету, плану використання бюджетних коштів, а також лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування, затверджених наказом Мінфіну № 57;
  • затверджено зміни до Інструкції про складання і виконання розпису Державного бюджету, затвердженої наказом Мінфіну № 57.

Нові форми запрацюють з 1 січня 2021 року.

За матеріалами з сайту Мінфіну

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виправлення помилок поточного періоду

Виправлення помилок поточного періоду — завдання для бухгалтера, який також виправляє помилки у бухобліку та фінзвітності. Розглянемо способи та приклади виправлення помилок у фінзвітності
17257

Виправлення помилок у фінансовій звітності

Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
54219

Форма 3-дс — звіт про рух грошових коштів без помилок

У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
94777

Електронна декларація: форма та терміни подання

Подання електронної декларації — обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості — у консультації експерта
113712

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді