Оновлена інструкція до КЕКВ: що змінили

Казначейство інформує, що реквізити рахунків для сплати до бюджету податків, зборів, інших платежів, які перевідкриті у зв’язку з адміністративно-територіальною реформою в Україні та діють з 01.01.2021, розміщені в актуальному стані на:
головній сторінці вебпорталу Казначейства в «Пошук реквізитів доходних рахунків»;
вебсторінках головних управлінь Казначейства в областях та м.Києві в рубриці «Реквізити рахунків».
Інформація в зазначених рубриках щоденно оновлюється в частині довідкритих рахунків відповідно до інформації органів, що контролюють справляння надходжень бюджету.
Держказначейство звертає увагу: реквізити рахунків, відкритих платникам в системі електронного адміністрування ПДВ з 01.01.2021 не змінились.
За матеріалами Держказначейства
Ревізори уважно вивчають штатний розпис, коли перевіряють, чи законно установа нарахувала заробітну плату працівникам. Адже неправильно сформований штатний розпис завищує або занижує потреби установи у бюджетних коштах і як наслідок — бухгалтер допускає порушення.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Нематеріальні активи — від ліцензій до комп’ютерних програм — потребують правильної класифікації в обліку бюджетної установи. У статті — чіткі критерії класифікації нематеріальних активів та готові проводки з поясненнями.
Бюджетні установи хоча й знаходяться на державному утриманні, але мають право, а часто й нагальну необхідність заробляти шляхом надання платних послуг. В консультації про те, якими можуть бути ці послуги, правила їхнього надання, ціноутворення, оподаткування, застосування РРО та відображення в бухгалтерських проведеннях
Підказки експерта у статті допоможуть провести знищення первинних бухгалтерських документів без помилок. Скористайтеся також зразком акта про вилучення для знищення документів.
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати
У кейсі бухгалтерських проведень завжди зможете знайти проведення за різними господарським операціями, навіть такі, що не передбачає Типова кореспонденція. Наразі для вас — 4 приклади оприбуткування надходжень у натуральній формі