Дистанційна робота: як встановити, обліковувати та оплачувати

В умовах карантину все популярнішою стає форма дистанційної (надомної) роботи.

Бухгалтерські калькулятори - онлайн розрахунок

Дистанційна робота: як встановити, обліковувати та оплачувати

При дистанційній (надомній) роботі працівники розподіляють робочий час на свій розсуд, на них не поширюються правила внутрішнього трудового розпорядку, якщо інше не передбачено у трудовому договорі. Таким чином, режим роботи працівника при дистанційній роботі має бути обумовлений у трудовому договорі (наказі).

Облік робочого часу забезпечується власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом.

Якщо працівник і роботодавець письмово не домовились про інше, дистанційна (надомна) робота передбачає оплату праці в повному обсязі та в строки, визначені діючим трудовим договором.

За матеріалами Держпраці

Дистанційна робота: як встановити, обліковувати та оплачувати
ЛЮДМИЛА КРАВЧЕНКО,керівник експертної групи Експертус Головбух
Ревізори уважно вивчають штатний розпис, коли перевіряють, чи законно установа нарахувала заробітну плату працівникам. Адже неправильно сформований штатний розпис завищує або занижує потреби установи у бюджетних коштах і як наслідок — бухгалтер допускає порушення.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
17164

Норми робочого часу 2024 для «шестиденки»

Верховна Рада та Президент знов подовжили дію воєнного стану – тепер до 09 листопада 2024 року. Отже тримайте норми тривалості робочого часу та виробничий календар на 2024 рік для шестиденного робочого тижня. З’ясуйте, які норми діють під час воєнного стану.
20086

Норми робочого часу 2024 для «п’ятиденки»

Після подовження воєнного стану до 09 листопада 2024 року тримайте оновлений розрахунок норм тривалості робочого часу на 2024 рік. Норми робочого часу 2024 розраховані для п’ятиденного робочого тижня.
55644

Табель обліку робочого часу 2024 – бланк | зразок заповнення

Табель обліку робочого часу – це первинний документ, який містить перелік усіх працівників установи з відмітками про те, як вони відпрацювали робочий час протягом облікового періоду. Без цієї інформації заробітну плату працівникові не нарахуєш. То хто, коли і як складає табель?
163211

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді