
Міноборони затвердило Інструкцію з організації харчування особового складу ЗСУ із застосуванням Каталогу продуктів харчування під час закупівлі послуг щодо забезпечення харчуванням. Особливістю обліку та звітності у військовій частині під час організації харчування особового складу ЗСУ є те, що замість заявки на отримання харчових продуктів у справу формують та зберігають в діловодстві продовольчої служби військової частини:
- заявки, в яких зазначаються місце та час надання послуг щодо забезпечення харчуванням на наступну добу;
- документи, які надають до військової частини за результатами наданих послуг щодо забезпечення харчуванням.
Як списати протерміновані продукти харчування
Послуги з організації харчування військової частини за бухгалтерським обліком військової частини проводять на підставі щоденного акта приймання-передачі послуг з організації харчування військової частини. Списують з обліку на підставі зведеного акта, який подають до фінансового органу для відображення за бухгалтерським обліком військової частини.
Джерело: наказ Міноборони «Деякі питання реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року № 1026» від 24.12.2020 № 490
✔️Навчання у зручному онлайн-форматі✔️Відеолекція від провідних експертів✔️Сертифікат від ВНЗ IV рівня акредитації - Київського національного університету імені Тараса Шевченка
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати