Мінфін у травні забезпечив перерахування з держбюджету 15,8 млрд грн трансфертів до місцевих бюджетів.

Бухоблік спецодягу: ⏬ скачати проведення
У травні 2023 року Міністерство фінансів забезпечив перерахування міжбюджетних трансфертів місцевим бюджетам в обсязі 15,8 млрд грн, що становить 87,2 % від передбачених розписом асигнувань.
Було перераховано:
- базову дотацію перераховано в сумі 2,4 млрд грн, або 100 % до розпису асигнувань;
- додаткові дотації перераховано в сумі 2,2 млрд грн, або 100 % до розпису асигнувань.
У розпорядженні органів місцевого самоврядування територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, або тимчасово окупованих територій у травні залишилась реверсна дотація в обсязі 242 млн грн.
Залишки коштів на рахунках місцевих бюджетів та бюджетних установ за січень-травень 2023 року збільшились на 52,6 млрд грн і станом на 01.06.2023 становлять 168 млрд гривень.
За рахунок цих ресурсів органи місцевого самоврядування і надалі мають можливість забезпечувати фінансування першочергових потреб на місцевому рівні.
За інформацією Мінфіну
Мінзарплата, податкові ліміти та бюджетні обмеження в Держбюджеті 2026
Кошторис — це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи — важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі.
Бюджетний запит — це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів — питання цього огляду.
В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді