ПІДКАЖЕМО:
✔️ хто видає наказ про припинення ЦБ та що у ньому потрібно вказати
✔️ кого включити до комісії з реорганізації та які повноваження їй визначити
✔️ як створити комісію з передачі майна та який порядок роботи їй затвердити

У процесі автономізації бухобліку закладів освіти централізована бухгалтерія управління освіти (далі — ЦБ), якому вони підпорядковані, передає на їхній баланс активи, зобов’язання та капітал.
Після цього ЦБ як балансовий відокремлений структурний підрозділ управління освіти без статусу юридичної особи (далі — ЮО), припинятиме свою діяльність. Тобто ЦБ у процесі припинення діяльності доведеться пройти той самий шлях, який проходять бюджетні установи як ЮО в результаті їхньої реорганізації, зокрема, через поділ (ч. 1 ст. 104 ЦК).
Ця процедура складається з етапів, які визначають статті 104–106 ЦК. Розглянемо п’ять організаційних кроків, які запускають процедуру припинення ЦБ через поділ і передують процедурі передачі закладам освіти активів, зобов’язань і капіталу.
Детальніше ►►►
Завантажуйте чинні бланки меморіальних ордерів бюджетних установ та розгляньте приклад заповнення та порядок їхнього застосування
Довідка про надходження у натуральній формі зазнала змін у 2025 році. У статті — актуальний бланк та алгоритм заповнення від експерта.
У кейсі бухгалтерських проведень завжди зможете знайти проведення за різними господарським операціями, навіть такі, що не передбачає Типова кореспонденція. Наразі для вас — 4 приклади оприбуткування надходжень у натуральній формі.
Виправлення помилок поточного періоду — завдання для бухгалтера, який також виправляє помилки у бухобліку та фінзвітності. Розглянемо способи та приклади виправлення помилок у фінзвітності
Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.