Припинення Централізованої бухгалтерії через поділ: 5 кроків, щоб запустити процедуру

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

ПІДКАЖЕМО: ✔️ хто видає наказ про припинення ЦБ та що у ньому потрібно вказати ✔️ кого включити до комісії з реорганізації та які повноваження їй визначити ✔️ як створити комісію з передачі майна та який порядок роботи їй затвердити

Припинення Централізованої бухгалтерії через поділ: п’ять кроків, щоб запустити процедуру

У процесі автономізації бухобліку закладів освіти централізована бухгалтерія управління освіти (далі — ЦБ), якому вони підпорядковані, передає на їхній баланс активи, зобов’язання та капітал.

Після цього ЦБ як балансовий відокремлений структурний підрозділ управління освіти без статусу юридичної особи (далі — ЮО), припинятиме свою діяльність. Тобто ЦБ у процесі припинення діяльності доведеться пройти той самий шлях, який проходять бюджетні установи як ЮО в результаті їхньої реорганізації, зокрема, через поділ (ч. 1 ст. 104 ЦК).

Ця процедура складається з етапів, які визначають статті 104–106 ЦК. Розглянемо п’ять організаційних кроків, які запускають процедуру припинення ЦБ через поділ і передують процедурі передачі закладам освіти активів, зобов’язань і капіталу.

Детальніше ►►►

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Акт приймання-передачі – бланк | зразок

Акт приймання-передачі основних засобів, майна, робіт, послуг має не одну форму. Коли та яку застосовувати у 2025 році, а також їх бланки та зразки – читайте у статті експерта
405496

Видаткова накладна — бланк | зразок

Видаткова накладна — це первинний документ, який дає змогу обліковувати рух матеріальних цінностей, тож використовують бланк чи не всі установи. І хоча бухгалтери мають з нею справу мало не щодня, запитань щодо заповнення багато. Відповімо на найпоширеніші запитання, дамо зразок і актуальний бланк видаткової накладної
145676

Облік нематеріальних активів у бюджетних установах

Нематеріальні активи — це ліцензії, патенти, винаходи, комп’ютерні програми, авторські права та інші об’єкти інтелектуальної власності й права на провадження діяльності. В обліку бюджетної установи вони можуть пройти і як матеріальні витрати, і як нематеріальні активи, і навіть у складі основних засобів. Від чого це залежить — у огляді про облік нематеріальних активів
36268

Облік внесків до статутного капіталу комунальних підприємств ОТГ

Облік внесків до статутного капіталу КП — що буде в обліку та фінансовій звітності, як обліковується вартість внеску на дату його здійснення та на дату балансу. Ці та інші питання — у даному огляді
36654

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді