Припинення Централізованої бухгалтерії через поділ: 5 кроків, щоб запустити процедуру

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

ПІДКАЖЕМО: ✔️ хто видає наказ про припинення ЦБ та що у ньому потрібно вказати ✔️ кого включити до комісії з реорганізації та які повноваження їй визначити ✔️ як створити комісію з передачі майна та який порядок роботи їй затвердити

Припинення Централізованої бухгалтерії через поділ: п’ять кроків, щоб запустити процедуру

У процесі автономізації бухобліку закладів освіти централізована бухгалтерія управління освіти (далі — ЦБ), якому вони підпорядковані, передає на їхній баланс активи, зобов’язання та капітал.

Після цього ЦБ як балансовий відокремлений структурний підрозділ управління освіти без статусу юридичної особи (далі — ЮО), припинятиме свою діяльність. Тобто ЦБ у процесі припинення діяльності доведеться пройти той самий шлях, який проходять бюджетні установи як ЮО в результаті їхньої реорганізації, зокрема, через поділ (ч. 1 ст. 104 ЦК).

Ця процедура складається з етапів, які визначають статті 104–106 ЦК. Розглянемо п’ять організаційних кроків, які запускають процедуру припинення ЦБ через поділ і передують процедурі передачі закладам освіти активів, зобов’язань і капіталу.

Детальніше ►►►

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік запасів: субрахунки, документація, проведення

Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
170845

Витрати майбутніх періодів: як облікувати

У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
44777

Примітки до фінансової звітності — Форма № 5-дс: заповнюємо з експертом

Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
83434

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
221

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді