Мінфін змінив Порядок заповнення реквізиту «Призначення платежу» розрахункових документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, платежів на бюджетні рахунки та/або ЄСВ на небюджетні рахунки, а також на єдиний рахунок.
ТРИ ЗАПИТАННЯ ДО БУХГАЛТЕРА ❓⏩
У ньому відкоригували приклади заповнення реквізиту «Призначення платежу» в розрахунковому документі. Навели приклади заповнення цього реквізиту у разі:
Окремо визначив порядок заповнення 14 полів реквізиту «Призначення платежу» розрахункових документів на переказ з використанням єдиного рахунку. Також Мінфін:
оновив перелік кодів видів сплати;
додав перелік кодів ознак для органів Казначейства/ДПС;
додав перелік кодів ознак для органів ДВС/ДПС.
Джерело: наказ Мінфіну «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 24 липня 2015 року № 666» від 31.12.2020 № 847, набрав чинності 26.02.2021
Натисніть на посилання та отримайте подарунковий доступ до професійної програми.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще можуть бути й аліменти та інші обов’язкові платежі. Усе про відрахування із заробітної плати — у статті.
Подання декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ.❗️Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану та які штрафи передбачено — у нашій консультації.
Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.