Помер родич — інформуйте податкову

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінфін зобов’язав держоргани, родичів, спадкоємців та інших осіб подавати до ДПС інформацію про фізосіб, які померли, щоб закрити реєстраційні номери їх облікових карток платників податків.

ТРИ ЗАПИТАННЯ ДО БУХГАЛТЕРА ❓⏩

Помер родич — інформуйте податкову

Для цього міністерство доповнило відповідними нормами Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків.

Тож у разі смерті фізособи, родичу, спадкоємцю чи іншій особі потрібно подати до ДПС:

  • заяву-повідомлення у довільній формі;
  • копію свідоцтва про смерть чи витяг з Держреєстру актів цивільного стану громадян (з пред’явленням оригіналів).

Документи можна відправити поштою, але тоді їх доведеться засвідчити у нотаріуса.

Фізособа — платник податків може подавати дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків, зокрема, як внесені до е-паспорта, е-паспорта для виїзду за кордон, е-свідоцтва про народження, так і окремо, як електронну копію документа, що засвідчує реєстрацію особи в Держреєстрі засобами порталу «Дія», у т. ч. з використанням мобільного додатка «Дія».

Джерело: наказ Мінфіну «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків» від 14.12.2020 № 766 (набере чинності 20.03.2021)

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виправлення помилок у фінансовій звітності

Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
53947

Типове положення про бухгалтерську службу бюджетної установи 2025

Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
2466

Рішення про місцевий бюджет 2026: що має містити документ і як його оформити

Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі
3674

Форма 3-дс — звіт про рух грошових коштів без помилок

У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
94488

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді