Мінфін оприлюднив для обговорення проєкт наказу «Про внесення змін до Порядку формування Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів».
Організація роботи бухгалтерської служби - спробувати БЕЗПЛАТНО
Наразі держоргани, ОМС, створені ними установи подають Реєстраційну картку розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів) (далі — Реєстраційна картка) до органу Казначейства за місцезнаходженням та юрисдикцією.
Мінфін пропонує вилучити слова «та юрисдикцією». Окрім того, для рядка 5 «Повне найменування розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів)/прізвище, власне ім’я фізичної особи-підприємця» форми Реєстраційної картки Мінфін пропонує збільшити розрядність зі 150 до 250, тобто стільки символів вміщатиме відповідна комірка.
Зауваження та пропозиції до проєкту наказу Мінфін приймає до 19.03.2021.
Джерело: проєкт наказу Мінфіну «Про внесення змін до Порядку формування Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів»
⚡️Усі зареєстровані учасники можуть дивитися відеозапис вебінару після його завершення та отримають СЕРТИФІКАТ⚡️
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Довідка про заробітну плату для обчислення пенсії: ➤ бланк 2024 року ➤ коли подавати довідку ➤ хто складає довідку ➤ звідки брати відомості для довідки ➤ які виплати вносити у довідку
В даній статті розглянуто специфіку повноважень сільського голови, можливість виконання ним посадових обов’язків тимчасово відсутніх працівників, розмір доплати та порядок документального оформлення такого виконання.
Органи контролю зупинили установі операції з бюджетними коштами. А чи завжди їх дії законні? Перегляньте судову практику і зробіть висновки.
Електронний документообіг – невід’ємна частина роботи бухгалтера. Захистити ключову електронну інформацію та її носії допоможуть токени. Що це таке та як обліковувати токени – у публікації.
Результати інвентаризації комісія, створена в установі, оформлює відповідно до законодавства у протокол. Якщо члени інвентаризаційної комісії новачки у цій справі, краще скласти протокол за експертним зразком.