Не поспішайте видавати трудові книжки працівникам. Їх доведеться відсканувати й передати скани на портал ПФУ.
Перш ніж сканувати, проведіть аудит трудових книжок. Перевірте:
1 | Чи збігається кількість трудових із кількістю працівників. | |
2 | Чи немає серед трудових книжок підробок. | |
3 | Чи збігається з паспортом інформація на титульному аркуші про ПІБ і дату народження. | |
4 | Чи правильно внесли записи про зміну прізвища, імені та по батькові. | |
5 | Чи правильно внесли записи про роботу, чи є виправлення та закреслення, чи є всі записи про звільнення з попередніх місць роботи. | |
6 | Чи правильно внесли записи про заохочення та нагородження, чи немає закреслень, чи засвідчені записи печатками. | |
Навіть якщо передали сканкопію трудової до ПФУ, зберігайте в себе скан чи принаймні паперову копію. Знадобиться для розрахунку страхового стажу в «перехідний» період.
Опануйте нові норми, про які ми розповіли у цій статті. Ми обов’язково повернемося до теми паперових та електронних трудових, коли Кабмін затвердить новий порядок ведення трудових книжок, а ПФУ — довгоочікуваний порядок передання сканкопій.
Що ще потрібно буде зробити - у статті
ІРИНА ЧИГИР,головний редактор журналу «Головбух: Праця та зарплата» Держпраці вже стільки разів змінювала правила перевірок, що навіть не знаєш, чому вірити. Ще більше все заплутав карантин. Ми зібрали найпопулярніші чутки про те, чи перевірятимуть у 2021 році інспектори праці роботодавців і які саме контрольні заходи вони планують.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
Перестаньте лише планувати, дійте! Почніть навчання, зробіть собі найкращий подарунок – підвищіть кваліфікацію.
Завершальним фінансовим звітом є примітки до фінансової звітності. Для бюджетних установ – це форма 5-дс. У консультації надамо бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо також на що звернути особливу увагу під час заповнення приміток до фінансової звітності.
У статті визначимо, кому та в якому складі подавати річну фінзвітність. Обговоримо законодавчі вимоги до її заповнення та терміни подання.
Любі колеги, щоб наповнитися святковим настроєм, заходьте в адвент‑календар та отримайте подарунки від редакції журналу «Головбух Бюджет»! Щодня відкривайте підсвічену комірку з поточною датою, просто натиснувши на неї.