
Перш ніж сканувати, проведіть аудит трудових книжок. Перевірте:
| 1 | Чи збігається кількість трудових із кількістю працівників. | |
| 2 | Чи немає серед трудових книжок підробок. | |
| 3 | Чи збігається з паспортом інформація на титульному аркуші про ПІБ і дату народження. | |
| 4 | Чи правильно внесли записи про зміну прізвища, імені та по батькові. | |
| 5 | Чи правильно внесли записи про роботу, чи є виправлення та закреслення, чи є всі записи про звільнення з попередніх місць роботи. | |
| 6 | Чи правильно внесли записи про заохочення та нагородження, чи немає закреслень, чи засвідчені записи печатками. |
Навіть якщо передали сканкопію трудової до ПФУ, зберігайте в себе скан чи принаймні паперову копію. Знадобиться для розрахунку страхового стажу в «перехідний» період.
Опануйте нові норми, про які ми розповіли у цій статті. Ми обов’язково повернемося до теми паперових та електронних трудових, коли Кабмін затвердить новий порядок ведення трудових книжок, а ПФУ — довгоочікуваний порядок передання сканкопій.
Що ще потрібно буде зробити - у статті

УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
