Не поспішайте видавати трудові книжки працівникам. Їх доведеться відсканувати й передати скани на портал ПФУ.

Перш ніж сканувати, проведіть аудит трудових книжок. Перевірте:
1 | Чи збігається кількість трудових із кількістю працівників. |  |
2 | Чи немає серед трудових книжок підробок. |  |
3 | Чи збігається з паспортом інформація на титульному аркуші про ПІБ і дату народження. |  |
4 | Чи правильно внесли записи про зміну прізвища, імені та по батькові. |  |
5 | Чи правильно внесли записи про роботу, чи є виправлення та закреслення, чи є всі записи про звільнення з попередніх місць роботи. |  |
6 | Чи правильно внесли записи про заохочення та нагородження, чи немає закреслень, чи засвідчені записи печатками. |  |
Навіть якщо передали сканкопію трудової до ПФУ, зберігайте в себе скан чи принаймні паперову копію. Знадобиться для розрахунку страхового стажу в «перехідний» період.
Опануйте нові норми, про які ми розповіли у цій статті. Ми обов’язково повернемося до теми паперових та електронних трудових, коли Кабмін затвердить новий порядок ведення трудових книжок, а ПФУ — довгоочікуваний порядок передання сканкопій.
Що ще потрібно буде зробити - у статті
ІРИНА ЧИГИР,головний редактор журналу «Головбух: Праця та зарплата» Держпраці вже стільки разів змінювала правила перевірок, що навіть не знаєш, чому вірити. Ще більше все заплутав карантин. Ми зібрали найпопулярніші чутки про те, чи перевірятимуть у 2021 році інспектори праці роботодавців і які саме контрольні заходи вони планують.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Як відображати видатки за КЕКВ 2800 — розповідаємо у статті. Роз’яснення, як використовувати КЕКВ 2800 та приклади бухгалтерських проведень допоможуть бюджетній установі сплатити забезпечувальні депозити, виплатити працівнику компенсацію за рішенням суду чи оплатити ліцензію.
Державна казначейська служба України забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів, контроль за дотриманням бюджетного законодавства та організацію роботи бухгалтерських служб. Які основні повноваження Казначейства та що слід знати бухгалтеру про співпрацю з цим органом — дізнайтеся зі статті
Про нові обмеження вартості на придбання та оплату мобільних товарів та послуг у бюджетній установі — розповідає експерт. Визначимося з умовами оплати мобільних послуг та необхідними КЕКВ
Виокремили найважливіше про електронний лікарняний для бухгалтерів. Про терміни оформлення та виплати допомоги з тимчасової непрацездатності та з вагітності та пологів на основі е-лікарняних поговоримо у статті
РРО/пРРО — це сфера, в якій час від часу відбуваються зміни. І вони постійні. Процедура реєстрації звичайних РРО спростилася за останні роки. Про реєстрацію РРО/пРРО — тема даного огляду