Електронні трудові книжки: підготуйтеся завчасно

Не поспішайте видавати трудові книжки працівникам. Їх доведеться відсканувати й передати скани на портал ПФУ.

аудит

Перш ніж сканувати, проведіть аудит трудових книжок. Перевірте:

1Чи збігається кількість трудових із кількістю працівників.Електронні трудові книжки: підготуйтеся завчасно
2Чи немає серед трудових книжок підробок.Електронні трудові книжки: підготуйтеся завчасно
3Чи збігається з паспортом інформація на титульному аркуші про ПІБ і дату народження.Електронні трудові книжки: підготуйтеся завчасно
4Чи правильно внесли записи про зміну прізвища, імені та по батькові.Електронні трудові книжки: підготуйтеся завчасно
5Чи правильно внесли записи про роботу, чи є виправлення та закреслення, чи є всі записи про звільнення з попередніх місць роботи.Електронні трудові книжки: підготуйтеся завчасно
6Чи правильно внесли записи про заохочення та нагородження, чи немає закреслень, чи засвідчені записи печатками.Електронні трудові книжки: підготуйтеся завчасно

Навіть якщо передали сканкопію трудової до ПФУ, зберігайте в себе скан чи принаймні паперову копію. Знадобиться для розрахунку страхового стажу в «перехідний» період.

Опануйте нові норми, про які ми розповіли у цій статті. Ми обов’язково повернемося до теми паперових та електронних трудових, коли Кабмін затвердить новий порядок ведення трудових книжок, а ПФУ — довгоочікуваний порядок передання сканкопій.

Що ще потрібно буде зробити - у статті

Електронні трудові книжки: підготуйтеся завчасно
ІРИНА ЧИГИР,головний редактор журналу «Головбух: Праця та зарплата»
Держпраці вже стільки разів змінювала правила перевірок, що навіть не знаєш, чому вірити. Ще більше все заплутав карантин. Ми зібрали найпопулярніші чутки про те, чи перевірятимуть у 2021 році інспектори праці роботодавців і які саме контрольні заходи вони планують.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
167050

Примітки до фінансової звітності – Форма № 5-дс: заповнюємо з експертом

Завершальним фінансовим звітом є примітки до фінансової звітності. Для бюджетних установ – це форма 5-дс. У консультації надамо бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо також на що звернути особливу увагу під час заповнення приміток до фінансової звітності.
64032

Адвент-календар: розваги, привітання, подарунки

Любі колеги, щоб наповнитися святковим настроєм, заходьте в адвент‑календар та отримайте подарунки від редакції журналу «Головбух Бюджет»! Щодня відкривайте підсвічену комірку з поточною датою, просто натиснувши на неї.
3007

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді