Правила роботи сервісу «Гаряча Лінія Головбух: Бюджет»

Ваш безплатний доступ до курсів Вищої Школи Бухгалтерів

Правила роботи сервісу «Гаряча Лінія Головбух: Бюджет»

Правила роботи сервісу «Гаряча Лінія Головбух: Бюджет» Гаряча Лінія Головбух: Бюджет — сервіс телефонної довідки для передплатників друкованого та електронного журналу «Головбух: Бюджет».

Для того щоб скористатися Гарячою Лінією Головбух: Бюджет:

  • зателефонуйте з мобільного за номером 0 800 219 287* у будь-який час;
  • повідомте Ваші прізвище, ім’я та по батькові, а також код доступу (зазначаємо в журналі після Слова редактора, змінюємо щомісяця);
  • поставте своє запитання — лаконічно та по суті.
* Усі дзвінки безплатні.

Правила роботи сервісу «Гаряча Лінія Головбух: Бюджет»ВАЖЛИВО

  1. Експерт підготує відповідь на Ваше запитання та зателефонує Вам протягом 24 годин. Відповіді на запитання, що надійшли напередодні вихідних, святкових та неробочих днів, Ви отримаєте наступного робочого дня.
  2. Експерт телефонуватиме Вам лише один раз (у робочі дні з 9:00 до 18:00) — на той самий мобільний номер, з якого одержав Ваш запит. Якщо Ви не зможете відповісти на наш дзвінок, то отримаєте СМС-повідомлення про те, що ми не змогли зв’язатися з Вами. У цьому разі, будь ласка, перетелефонуйте та поставте своє запитання ще раз.
  3. Експерт не надає докладних консультацій. Консультація експерта міститиме стислу відповідь та посилання на статті з журналу «Головбух: Бюджет», де наші експерти пояснюють, як розв’язати робочу ситуацію, що подібна до Вашої.
  4. Будь ласка, викладайте запитання послідовно та лаконічно, спирайтеся на реальну робочу ситуацію.
  5. Оскільки Гаряча Лінія спрямована на підтримку фахівців бухгалтерських служб, то й запитання користувача має стосуватися винятково роботи бухгалтера (дотримання бюджетного законодавства, бухгалтерський облік, оподаткування). Експерт залишає за собою право не розглядати запитання поза межами означеної тематики.
  6. Експерт журналу не консультує з питань експлуатації програмних продуктів, а також не здійснює розрахунки та не складає документи за запитами читачів.

Із радістю допоможемо Вам!

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3475

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13835

Переведення працівника на інше підприємство

Переведення працівника на інше підприємство стало більш простішою процедурою, а все тому, що у працівника забрали право переносити дні заробленої щорічної відпустки до іншого роботодавця.
14871

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2939

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді