Припинення Централізованої бухгалтерії: 11 завершальних кроків

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

З’ЯСУЄТЕ, як:✔️складати проміжний розподільчий баланс і чи він обов’язковий ✔️владнати справи з дебіторами і кредиторами ✔️відобразити в бухобліку операції з передачі комунального майна ✔️зняти ЦБ з обліку в ДПС і ПФУ та припинити її діяльність.

Припинення Централізованої бухгалтерії: 11 завершальних кроків

У процесі децентралізації бухобліку закладів освіти централізована бухгалтерія управління освіти (ЦБ), якому вони підпорядковані, передає на їх баланс активи, зобов’язання та капітал. Після цього ЦБ припиняє свою діяльність, як і юридична особа (ЮО), яку реорганізують через поділ.

Припинення Централізованої бухгалтерії: 11 завершальних кроківУ попередній публікації ми з’ясували, які перші п’ять організаційних кроків роблять керівники управлінь освіти як органи, уповноважені установчими документами діяти згідно із законодавством за реорганізації ЦБ через поділ. Саме ці кроки передують процедурі передачі ЦБ активів, зобов’язань і капіталу (далі — об’єкти) закладам освіти.

Наразі розглянемо завершальні 11 кроків, що має зробити Комісія з реорганізації разом із Комісіями з передачі об’єктів ЦБ, яку припиняють, щоб передати такі об’єкти правонаступникам — закладам освіти. Керуватимемося статтями 107 та 111 Цивільного кодексу України (ЦК).

ПЕРЕЙТИ ДО КРОКІВ ►►►

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
84

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
185379

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73741

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105331

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді