З’ЯСУЄТЕ, як:✔️складати проміжний розподільчий баланс і чи він обов’язковий ✔️владнати справи з дебіторами і кредиторами ✔️відобразити в бухобліку операції з передачі комунального майна ✔️зняти ЦБ з обліку в ДПС і ПФУ та припинити її діяльність.

У процесі децентралізації бухобліку закладів освіти централізована бухгалтерія управління освіти (ЦБ), якому вони підпорядковані, передає на їх баланс активи, зобов’язання та капітал. Після цього ЦБ припиняє свою діяльність, як і юридична особа (ЮО), яку реорганізують через поділ.
У попередній публікації ми з’ясували, які перші п’ять організаційних кроків роблять керівники управлінь освіти як органи, уповноважені установчими документами діяти згідно із законодавством за реорганізації ЦБ через поділ. Саме ці кроки передують процедурі передачі ЦБ активів, зобов’язань і капіталу (далі — об’єкти) закладам освіти.
Наразі розглянемо завершальні 11 кроків, що має зробити Комісія з реорганізації разом із Комісіями з передачі об’єктів ЦБ, яку припиняють, щоб передати такі об’єкти правонаступникам — закладам освіти. Керуватимемося статтями 107 та 111 Цивільного кодексу України (ЦК).
ПЕРЕЙТИ ДО КРОКІВ ►►►
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Для бухгалтера підготовка до фінзвітності без перебільшення — гаряча пора, чергова нагода перевірити, чи правильно він вів бухоблік. На допомогу — усі актуальні бланки фінансової звітності для 2025 року
Бюджетні установи фінансуються із загального фонду державного чи місцевого бюджету. Однак окрім загального фонду є ще й спеціальний. Надходження до спеціального фонду, як правило, виникають у результаті діяльності установи і мають спеціальне призначення. Це власні надходження бюджетних установ. Розглянемо, що це за надходження.
Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.