З’ЯСУЄТЕ, як:✔️складати проміжний розподільчий баланс і чи він обов’язковий ✔️владнати справи з дебіторами і кредиторами ✔️відобразити в бухобліку операції з передачі комунального майна ✔️зняти ЦБ з обліку в ДПС і ПФУ та припинити її діяльність.

У процесі децентралізації бухобліку закладів освіти централізована бухгалтерія управління освіти (ЦБ), якому вони підпорядковані, передає на їх баланс активи, зобов’язання та капітал. Після цього ЦБ припиняє свою діяльність, як і юридична особа (ЮО), яку реорганізують через поділ.
У попередній публікації ми з’ясували, які перші п’ять організаційних кроків роблять керівники управлінь освіти як органи, уповноважені установчими документами діяти згідно із законодавством за реорганізації ЦБ через поділ. Саме ці кроки передують процедурі передачі ЦБ активів, зобов’язань і капіталу (далі — об’єкти) закладам освіти.
Наразі розглянемо завершальні 11 кроків, що має зробити Комісія з реорганізації разом із Комісіями з передачі об’єктів ЦБ, яку припиняють, щоб передати такі об’єкти правонаступникам — закладам освіти. Керуватимемося статтями 107 та 111 Цивільного кодексу України (ЦК).
ПЕРЕЙТИ ДО КРОКІВ ►►►
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
План рахунків — це основний інструмент системи бухгалтерського обліку, який практично забезпечує її реалізацію та дає змогу формувати достовірну та прозору звітність. Тож розглянемо план рахунків бухгалтерського обліку, а також останні зміни, які відбулися у ньому
Як МОЗ рекомендує ЗОЗ вести бухгалтерський облік медикаментів та медичних виробів — у публікації розглянемо загальні положення, що стосуються як медзакладів, що є бюджетними установами, так і реорганізованих медзакладів-КНП
Бухгалтер має пам’ятати головне правило експлуатації автомобілів — обов’язковий облік та списання шин в бюджетних установах. Як обліковувати шини, коли їх списувати та які документи для цього необхідні, як ревізори виявляють їх понаднормове списання — дізнаєтеся із публікації
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
Ліквідаційна вартість є складовою бухгалтерського обліку основних засобів у бюджетних установах. Розглянемо як та коли її слід визначати, коли потрібно переглядати, та як відобразити її в обліку