КМУ ухвалив постанову, яка спростить використання ЕДП у державних установах. Завдяки цьому посадовці зможуть використовувати в роботі особистий е-підпис. Для цього їм не потрібно буде отримувати КЕП представника держустанови.
Ваш безплатний доступ до курсів Вищої Школи Бухгалтерів
Нова затверджена Постанова продовжить реалізацію експериментального проекту щодо використання удосконалених е-підписів, а також дозволить працівникам державних установ:
- отримувати удосконалені е-підписи без участі держструктур;
- використовувати удосконалені е-підписи нарівні з кваліфікованими.
У випадках, які потребують підвищеного захисту, працівники обов'язково мають використовувати кваліфікований е-підпис, що зберігається на захищеному носії (токені).
За матеріалами Урядового порталу
Офіційне роз’яснення змін до Порядку № 100 Мінекономіки видало за 12 днів після того, як вони набрали чинності. За оперативність — тверда 12! А ось чи допомогло роз’яснення працювати — з’ясуємо разом!
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
Особова картка державного службовця заповнюється виключно держслужбовцем після вступу на державну службу. Підкажемо, як її заповнити у 2024 році.
Державна служба в Україні ► класифікація посад ► конкурс на зайняття посад ► строкове призначення ► переведення ► зміна істотних умов служби ► припинення державної служби
Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.