КМУ ухвалив постанову, яка спростить використання ЕДП у державних установах. Завдяки цьому посадовці зможуть використовувати в роботі особистий е-підпис. Для цього їм не потрібно буде отримувати КЕП представника держустанови.
Ваш безплатний доступ до курсів Вищої Школи Бухгалтерів

Нова затверджена Постанова продовжить реалізацію експериментального проекту щодо використання удосконалених е-підписів, а також дозволить працівникам державних установ:
- отримувати удосконалені е-підписи без участі держструктур;
- використовувати удосконалені е-підписи нарівні з кваліфікованими.
У випадках, які потребують підвищеного захисту, працівники обов'язково мають використовувати кваліфікований е-підпис, що зберігається на захищеному носії (токені).
За матеріалами Урядового порталу
Офіційне роз’яснення змін до Порядку № 100 Мінекономіки видало за 12 днів після того, як вони набрали чинності. За оперативність — тверда 12! А ось чи допомогло роз’яснення працювати — з’ясуємо разом!
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Особова картка державного службовця заповнюється виключно держслужбовцем після вступу на державну службу. Підкажемо, як її заповнити у 2025 році.
Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації – у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта.
Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації
Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
Стаття присвячена питанню законного способу отримання благодійної допомоги органами місцевого самоврядування