Постановою КМУ внесено зміни до Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців.
ДПС повідомляє, що постановою Кабінету Міністрів від 05.09.2023 № 949 внесено зміни до Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців». Документ підготовлено Нацагентством з питань державної служби для зменшення навантаження на учасників процедури оцінювання результатів службової діяльності державних службовців.
Основні зміни:
- уточнено та доповнено обставини, за яких визначення результатів виконання завдань не проводиться (оцінювання не проводиться якщо державний службовець відсутній на роботі протягом семи місяців підряд);
- уточнено порядок виконання завдань державними секретарями міністерств та умови визначення завдань для керівників ЦОВВ;
- визначено, ким складається індивідуальна програма професійного розвитку для держсекретарів міністерств.
Визначення результатів виконання завдань проводиться, якщо на дату прийняття наказу державний службовець працює із визначеними завданнями не менше трьох місяців. Наступний етап процедури оцінювання розпочнеться в жовтні 2023 року.
Джерело: офіційний сайт ДПС
Оцінювання державних службовців – хто визначає завдання і ключові показники для держслужбовців та як оцінюють результати виконання завдань?
Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації.
Оплата праці за посадами державної служби 2025 року як і минулого обмежується розміром та кількістю виплат згідно з Держбюджетом-2025. І хоча наразі маємо проєкт цього акта, вже однозначно можна сказати, чи буде підвищення зарплати держслужбовцям у 2025 році. Розглянемо детальніше якою буде зарплата держслужбовців, чи переглянуть посадові оклади на 2025 рік.
З 11 жовтня 2024 року набула чинності оновлена форма електронної декларації. Оновлене й повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
В даній статті розглянуто специфіку повноважень сільського голови, можливість виконання ним посадових обов’язків тимчасово відсутніх працівників, розмір доплати та порядок документального оформлення такого виконання.