Для верифікації житлових субсидій використовують відомості, одержані зокрема від:
Ваш безплатний доступ до курсів Вищої Школи Бухгалтерів- МВС — щодо зареєстрованих транспортних засобів, осіб, які перетнули державний кордон, тощо;
- Мін’юсту — щодо відомостей про народження/смерть фізичної особи, права власності на земельну ділянку, квартиру/будинок, заборгованості за виконавчими провадженнями щодо стягнення аліментів;
- ЦВК — щодо всіх осіб за виборчою адресою із зазначенням, чи є ця виборча адреса зареєстрованим місцем проживання кожної особи;
- банків — щодо здійснення операцій з купівлі;
- Держслужби з питань геодезії, картографії та кадастру — щодо інформації про земельні ділянки;
- ДЦЗ — про осіб, зареєстрованих у службі зайнятості як безробітні.
Верифікацію житлових субсидій проводитимуть за трьома етапами, останнім з яких є перевірка правомірності надання житлової субсидії. Це визначає Методика верифікації житлових субсидій.
Джерело: наказ Мінфіну «Про затвердження Методики верифікації житлових субсидій» від 27.10.2020 № 641, чинний з 05.03.2021
✔️Загальний об'єм курсу: 90 годин ✔️Тривалість: 3 місяці ✔️Набір груп: 1-ше число кожного місяця ✔️Формат навчання: дистанційно
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще можуть бути й аліменти та інші обов’язкові платежі. Усе про відрахування із заробітної плати — у статті.
Подання декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ.❗️Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану та які штрафи передбачено — у нашій консультації.
Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.