Для верифікації житлових субсидій використовують відомості, одержані зокрема від:
Ваш безплатний доступ до курсів Вищої Школи Бухгалтерів- МВС — щодо зареєстрованих транспортних засобів, осіб, які перетнули державний кордон, тощо;
- Мін’юсту — щодо відомостей про народження/смерть фізичної особи, права власності на земельну ділянку, квартиру/будинок, заборгованості за виконавчими провадженнями щодо стягнення аліментів;
- ЦВК — щодо всіх осіб за виборчою адресою із зазначенням, чи є ця виборча адреса зареєстрованим місцем проживання кожної особи;
- банків — щодо здійснення операцій з купівлі;
- Держслужби з питань геодезії, картографії та кадастру — щодо інформації про земельні ділянки;
- ДЦЗ — про осіб, зареєстрованих у службі зайнятості як безробітні.
Верифікацію житлових субсидій проводитимуть за трьома етапами, останнім з яких є перевірка правомірності надання житлової субсидії. Це визначає Методика верифікації житлових субсидій.
Джерело: наказ Мінфіну «Про затвердження Методики верифікації житлових субсидій» від 27.10.2020 № 641, чинний з 05.03.2021
✔️Загальний об'єм курсу: 90 годин ✔️Тривалість: 3 місяці ✔️Набір груп: 1-ше число кожного місяця ✔️Формат навчання: дистанційно
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Про правила для нарахування індексації у 2025 році та як індексувати зарплату протягом 2025 року, якщо оклад змінюється – роз'яснить експерт на прикладах у статті.
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
Треба наказ про звільнення? Скачайте готові зразки наказів про звільнення: типові формулювання для різних ситуацій — від звільнення за власним бажанням до скорочення штату.
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
Нові типові форми первинних документів для обліку господарських операцій із запасами діють з початку 2023 року. Тож установи мають їх використовувати, а за галузевої потреби розробити та затвердити додаткові самостійно. Як визначити реквізити та форму, читайте у статті.