Реорганізація юрособи: як знятися з обліку

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Питання зняття з обліку юрособи в разі реорганізації регулюється Порядком №1588.

⚡️ Єдиний рахунок — 2021: перейти чи відмовитися

Реорганізація юрособи: як знятися з обліку

Відповідно до Порядку, у разі прийняття рішення про припинення юрособи в результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення, контролюючий орган передає до ЄДР:

  • у разі відсутності грошових зобов’язань або податкового боргу – відомості про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів за формою № 30-ОПП;
  • за наявності податкового боргу – відомості про узгодження плану реорганізації юрособи за формою № 31-ОПП або відомості про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів за формою № 30-ОПП.

Формування контролюючим органом відомостей про узгодження плану реорганізації юрособи, яка має податковий борг, здійснюється у такому порядку:

1) платник податків, який реорганізовується та має грошові зобов’язання, після оприлюднення повідомлення про реорганізацію подає до контролюючого органу за основним місцем обліку:

  • заяву про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою № 8-ОПП;
  • копію рішення про реорганізацію;
  • у довільній формі план реорганізації.

2) врегулювання питань погашення грошових зобов’язань або податкового боргу у разі реорганізації здійснюється у порядку, визначеному ст. 98 ПКУ;

3) у разі отримання рішення про відмову в узгодженні плану реорганізації платник податків може погасити грошові зобов’язання або переглянути план реорганізації в частині розподілу податкових зобов’язань.

За матеріалами ДПС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Меморіальний ордер № 5: як заповнити правильно

Як і інші господарські операції, нарахування зарплати працівникам бухгалтер відображає в бухгалтерському обліку. Для цього він заповнює меморіальний ордер № 5 «Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати та стипендій». Підкажемо, як це зробити правильно
78650

Безоплатна передача основних засобів в бюджетних установах

У бюджетній сфері безоплатна передача – поширене явище. Коли відбувається безоплатна передача основних засобів? Як різнитиметься оцінка активу залежно від ситуації та як відображати ці операції в бухобліку? Розглянемо детальніше.
149427

ІАС «LOGICA» методичні рекомендації

Впровадження інформаційно-аналітичної системи управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів дозволило оперативно взаємодіяти Мінфіну, ДПС, Казначейству, ОМС та учасникам бюджетного процесу на місцевому рівні. Як і будь-яка інша ІАС має свої правила реєстрації, перереєстрації, взаємодії її учасників. Розглянемо що таке ІАС «LOGICA», які правила встановлені щодо реєстрації та взаємодії користувачів та які НПА при цьому потрібно враховувати, які ІАС «LOGICA» рекомендації використовувати
12808

Благодійна допомога ОМС

Стаття присвячена питанню законного способу отримання благодійної допомоги органами місцевого самоврядування
17064

Повідомлення про виплату лікарняних 2025: зразок, строки, форма

Як створити та відправити повідомлення про виплату коштів в ПФУ — розповідаємо у статті. На прикладі покажемо, як подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам швидко і без помилок.
61931

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді