Платник не подав заяву про електронне листування: як ДПС надсилатиме листи

Якщо платник податків не подав заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет, листування з платником податків здійснюється шляхом надіслання за адресою платника рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручаються платнику.

ТРИ ЗАПИТАННЯ ДО БУХГАЛТЕРА ❓⏩

Платник не подав заяву про електронне листування: як ДПС надсилатиме листи

Якщо пошта не може вручити платнику податків документ у зв’язку з відсутністю за місцезнаходженням посадових осіб, їхньою відмовою прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.

На вимогу платника, який отримав документ в електронній формі, контролюючий орган надає такому платнику відповідний документ у паперовій формі протягом трьох робочих днів з дня надходження відповідної вимоги.

За матеріалами ДПС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Плата за землю: приклад заповнення декларації

Землекористувачі чи орендарі земельних ділянок мають подавати до ДПС звітність з плати за землю – податкову декларацію. Податкова декларація з плати за землю – покрокова інструкція заповнення й зразок. Також знайдете про застосування звільнення від плати за землю під час війни та його декларування.
47628

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді