◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️
Що оновлено та удосконалено в Базі знань НАЗК:
- сучасний дизайн, його розроблено на основі клієнтського досвіду та побажань користувачів;
- удосконалено пошукову систему – тепер результати пошуку ставатимуть точнішими;
- відтепер База знань підтримує версійність та історичність, зокрема:
- у розділі «Декларування» можна переглянути чинні роз’яснення з заповнення декларацій, а також повернутись до тих, які втратили чинність;
- подальші зміни та доповнення до роз’яснень, які НАЗК вноситиме на основі законодавчих змін та запитів користувачів, вноситимуться до Бази знань із забезпеченням можливості перегляду попередніх редакцій роз’яснень. Це допоможе тим, хто відстежує зміни, які відбуваються в процесі зміни правил декларування, конфлікту інтересів тощо, а також громадським активістам, які переглядатимуть декларації публічних службовців за попередні звітні періоди;
- в деяких роз’ясненнях тепер можна буде переглянути відеоінструкції. Наразі це стосується попередніх версій роз’яснень про декларування, проте надалі відеоінструкції можуть з’являтись і в інших розділах;
- покращено можливість залишати відгуки та зауваження про кожен окремий пункт роз’яснень. Користувачі можуть поставити йому оцінку від 1 до 10 та залишити коментар про причину тієї чи іншої оцінки. Хоча раніше система відгуків також існувала, проте оновлена система дозволить ефективніше аналізувати якість зворотного зв’язку. Відгуки користувачів можуть безпосередньо впливати на функціонал Бази знань та зміст роз’яснень.
НАЗК нагадує, в Базі знань можна знайти відповіді на поширені питання з приводу:
- декларування;
- конфлікту інтересів;
- технічних помилок в реєстрах НАЗК;
- рекомендації для викривачів корупції, політичних партій та уповноважених осіб з питань запобігання корупції.
Джерело: офіційний сайт НАЗК