Робоча група Мін’юсту продовжує роботу над запровадженням технічних «щитів» від можливих порушень у єдиних і державних реєстрах та інструментів превентивного захисту для власників нерухомості та бізнесу.
Чи знаєте ви, як завершити ревізію на свою користь? ►►► Пройдіть тест✔️
За словами профільного заступника Міністра юстиції, серед основних таких ініціатив, які пропонуються, — наступні:
- Запровадити у програмному забезпеченні ДРП автоматизований обмін з ЄДР з метою отримання достовірних відомостей про назву юрособи, її керівників та здійснення перевірки повноважень представника.
- Передбачити ідентифікацію суб’єктів за допомогою автоматизованого обміну ДРП із Державною міграційною і ДПСУ. Пропонується реалізувати механізм автоматизованого обміну із зовнішніми системами для ідентифікації кожного суб'єкта.
- Оновити довідники супровідних документів.
- Запровадити два основні типи об’єктів — земельна ділянка та об’єкт будівництва. І
- Передбачити можливість сплати адміністративного збору за проведення реєстраційних дій щодо нерухомого майна через застосунок «Дія».
За матеріалами Мін’юсту
Офіційне роз’яснення змін до Порядку № 100 Мінекономіки видало за 12 днів після того, як вони набрали чинності. За оперативність — тверда 12! А ось чи допомогло роз’яснення працювати — з’ясуємо разом!
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще можуть бути й аліменти та інші обов’язкові платежі. Усе про відрахування із заробітної плати — у статті.
Подання декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ.❗️Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану та які штрафи передбачено — у нашій консультації.
Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.