Робоча група Мін’юсту продовжує роботу над запровадженням технічних «щитів» від можливих порушень у єдиних і державних реєстрах та інструментів превентивного захисту для власників нерухомості та бізнесу.
Чи знаєте ви, як завершити ревізію на свою користь? ►►► Пройдіть тест✔️

За словами профільного заступника Міністра юстиції, серед основних таких ініціатив, які пропонуються, — наступні:
- Запровадити у програмному забезпеченні ДРП автоматизований обмін з ЄДР з метою отримання достовірних відомостей про назву юрособи, її керівників та здійснення перевірки повноважень представника.
- Передбачити ідентифікацію суб’єктів за допомогою автоматизованого обміну ДРП із Державною міграційною і ДПСУ. Пропонується реалізувати механізм автоматизованого обміну із зовнішніми системами для ідентифікації кожного суб'єкта.
- Оновити довідники супровідних документів.
- Запровадити два основні типи об’єктів — земельна ділянка та об’єкт будівництва. І
- Передбачити можливість сплати адміністративного збору за проведення реєстраційних дій щодо нерухомого майна через застосунок «Дія».
За матеріалами Мін’юсту
Офіційне роз’яснення змін до Порядку № 100 Мінекономіки видало за 12 днів після того, як вони набрали чинності. За оперативність — тверда 12! А ось чи допомогло роз’яснення працювати — з’ясуємо разом!
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
Нарахуйте індексацію зарплати швидко і правильно на основі цього гайду. Із прикладами та поясненнями від експерта у статті знатимете, коли і як індексувати зарплату в 2025 та 2026 роках
Підкажемо, як скласти положення про преміювання працівників, хто його затверджує, та які помилки в документі можуть призвести до фінансових порушень.
Чи отримають бюджетники індексацію зарплати у листопаді 2025 року? Відповідь експерта у статті.
Органи місцевого самоврядування (ОМС) — це виборні та інші органи територіальних громад, які мають повноваження вирішувати питання місцевого значення. Бухгалтер, який працевлаштовується у виконавчий орган місцевої ради, бюджетні установи, що фінансуються з місцевого бюджету, має розуміти не лише структуру установи, в якій працює, а й структуру ОМС, їх повноваження, у т. ч. щодо бюджету, отримання фінансування тощо. Розглянемо це детальніше