Держреєстри: Мін’юст запровадить технічні “щити” від можливих порушень

Робоча група Мін’юсту продовжує роботу над запровадженням технічних «щитів» від можливих порушень у єдиних і державних реєстрах та інструментів превентивного захисту для власників нерухомості та бізнесу.

Чи знаєте ви, як завершити ревізію на свою користь? ►►► Пройдіть тест✔️

Держреєстри: Мін’юст запровадить технічні “щити” від можливих порушень

За словами профільного заступника Міністра юстиції, серед основних таких ініціатив, які пропонуються, — наступні:

  • Запровадити у програмному забезпеченні ДРП автоматизований обмін з ЄДР з метою отримання достовірних відомостей про назву юрособи, її керівників та здійснення перевірки повноважень представника.
  • Передбачити ідентифікацію суб’єктів за допомогою автоматизованого обміну ДРП із Державною міграційною і ДПСУ. Пропонується реалізувати механізм автоматизованого обміну із зовнішніми системами для ідентифікації кожного суб'єкта.
  • Оновити довідники супровідних документів.
  • Запровадити два основні типи об’єктів — земельна ділянка та об’єкт будівництва. І
  • Передбачити можливість сплати адміністративного збору за проведення реєстраційних дій щодо нерухомого майна через застосунок «Дія».

За матеріалами Мін’юсту

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Приклади відрахувань із заробітної плати

Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще можуть бути й аліменти та інші обов’язкові платежі. Усе про відрахування із заробітної плати — у статті.
341583

Електронна декларація – хто подає

Подання декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ.❗️Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану та які штрафи передбачено — у нашій консультації.
90415

Електронна декларація – заповнення

Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
66143

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3499

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13869

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді