Нові субрахунки бухгалтерського обліку та їх кореспонденція

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Учора, 08.01.2024, набрали чинності зміни, які Мінфін уніс до плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі.

нові субрахунки бухгалтерського обліку

Призначення та виплата лікарняних↪️

У Плані рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі Мінфін увів нові субрахунки:

  • 6017 «Інші довгострокові зобов’язання» – його використовують бухгалтери держорганів, ОМС, бюджетних установ;
  • 6027 «Інші довгострокові зобов’язання» – його використовують бухгалтери державних цільових фондів (наприклад, органи ПФУ).

Ці субрахунки слід використовувати для обліку інших довгострокових зобов’язань розпорядників бюджетних коштів (державних цільових фондів), передбачених законодавством, які не включені до субрахунків 6011–6016 (6021–6026).

Для органів Казначейства запровадили нові забалансові субрахунки:

  • 9751 «Рахунок для обліку коштів місцевих бюджетів, отриманих»;
  • 9752 «Розрахунки за коштами місцевих бюджетів, отримані»;
  • 9753 «Рахунок для обліку курсової різниці за коштами місцевих бюджетів».

Окрім цього змінено кореспонденцію субрахунків за операціями:

  • придбання фінансових інвестицій шляхом внесення до статутного та іншого капіталу підприємства згідно із законодавством;
  • із закриття рахунків;
  • закриття рахунків в органах Казначейства.

Наказ Мінфіну від 20.11.2023 № 650, яким запроваджені новації, набрав чинності 08.01.2024.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72763

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103909

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35881

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
13045

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
74272

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді