
Передавати ТМЦ від однієї матеріально відповідальної особи до іншої потрібно за підсумками інвентаризації, яку обов’язково потрібно провести на день приймання-передачі справ. Для цього інвентаризаційна комісія, призначена наказом керівника, має провести інвентаризацію усіх ТМЦ, що знаходяться на відповідальному зберіганні у матеріально відповідальної особи, яка звільняється. Як правильно все зробити і не допустити порушення — прочитайте у статті.
ЧИТАТИ СТАТТЮ
Рано чи пізно у вашій установі з’являться ревізори. Перевірка інвентаризації — чи не найулюбленіша їхня тема. Розкрию вам секрети, як ревізори виявляють порушення та за яких умов інвентаризацію, яку проводять установи щороку, визнають неякісною.
Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
Якими документами слід керуватися в обліку підручників і навчальних посібників, як відобразити в обліку придбання, надходження при безоплатній передачі підручників і навчальних посібників, як обліковувати списання підручників і навчальних посібників, отримання та продаж макулатури
Результати інвентаризації комісія, створена в установі, оформлює відповідно до законодавства у протокол. Якщо члени інвентаризаційної комісії новачки у цій справі, краще скласти протокол за експертним зразком