
Передавати ТМЦ від однієї матеріально відповідальної особи до іншої потрібно за підсумками інвентаризації, яку обов’язково потрібно провести на день приймання-передачі справ. Для цього інвентаризаційна комісія, призначена наказом керівника, має провести інвентаризацію усіх ТМЦ, що знаходяться на відповідальному зберіганні у матеріально відповідальної особи, яка звільняється. Як правильно все зробити і не допустити порушення — прочитайте у статті.
ЧИТАТИ СТАТТЮ
Рано чи пізно у вашій установі з’являться ревізори. Перевірка інвентаризації — чи не найулюбленіша їхня тема. Розкрию вам секрети, як ревізори виявляють порушення та за яких умов інвентаризацію, яку проводять установи щороку, визнають неякісною.
У балансі бюджетної установи всі активи, зокрема й основні засоби, визнаються за вартістю придбання, яка з часом не відповідає реальній. І тоді потрібна переоцінка основних засобів. Як її організувати, порахувати та відобразити у бухгалтерських проведеннях — у даній консультації
У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення.
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.