Передавати ТМЦ від однієї матеріально відповідальної особи до іншої потрібно за підсумками інвентаризації, яку обов’язково потрібно провести на день приймання-передачі справ. Для цього інвентаризаційна комісія, призначена наказом керівника, має провести інвентаризацію усіх ТМЦ, що знаходяться на відповідальному зберіганні у матеріально відповідальної особи, яка звільняється. Як правильно все зробити і не допустити порушення — прочитайте у статті.
ЧИТАТИ СТАТТЮ
Рано чи пізно у вашій установі з’являться ревізори. Перевірка інвентаризації — чи не найулюбленіша їхня тема. Розкрию вам секрети, як ревізори виявляють порушення та за яких умов інвентаризацію, яку проводять установи щороку, визнають неякісною.
Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
Як передати товарно-матеріальні цінності новій матеріально відповідальній особі.
Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
Наказ про проведення інвентаризації – документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте наш зразок наказу про проведення інвентаризації у році.
Провести річну інвентаризацію необхідно до 31 грудня звітного року. У статті розповімо про порядок проведення інвентаризації, а саме: що інвентаризувати, коли обов'язково проводити інвентаризацію, хто проводить інвентаризацію та терміни її проведення. Виокремимо етапи інвентаризації та з’ясуємо як оформити її результати.