
Передавати ТМЦ від однієї матеріально відповідальної особи до іншої потрібно за підсумками інвентаризації, яку обов’язково потрібно провести на день приймання-передачі справ. Для цього інвентаризаційна комісія, призначена наказом керівника, має провести інвентаризацію усіх ТМЦ, що знаходяться на відповідальному зберіганні у матеріально відповідальної особи, яка звільняється. Як правильно все зробити і не допустити порушення — прочитайте у статті.
ЧИТАТИ СТАТТЮ
Рано чи пізно у вашій установі з’являться ревізори. Перевірка інвентаризації — чи не найулюбленіша їхня тема. Розкрию вам секрети, як ревізори виявляють порушення та за яких умов інвентаризацію, яку проводять установи щороку, визнають неякісною.
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф