Організація роботи бухгалтерської служби - спробувати БЕЗПЛАТНО

Проект наказу уточнює, що ці методрекомендації не поширюватимуться як на бюджетні установи, так і на банки та підприємства які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності.
Також за новим проектом регістри бухгалтерського обліку можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні будуть мати наступні реквізити:
- назву форми;
- найменування підприємства;
- період реєстрації господарських операцій;
- одиницю виміру;
- посади осіб, власні імена, прізвища і підписи або інші дані, що дають змогу ідентифікувати осіб, які брали участь у їх складанні.
Крім того, змінами передбачається надання права підприємствам, з урахуванням особливостей своєї діяльності і технології обробки облікових даних, додатково розробляти власні облікові регістри, з урахуванням умов наявності в них обов’язкових реквізитів.
За матеріалами Мінфіну

УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
