Регістри бухобліку: Мінфін перегляне форми та порядок застосування

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Уряд розгляне проект наказу Мінфіну стосовно затвердження змін до Методичний рекомендацій про застосування регістрів бухгалтерського обліку.

Організація роботи бухгалтерської служби - спробувати БЕЗПЛАТНО

Регістри бухобліку: Мінфін перегляне форми та порядок застосування

Проект наказу уточнює, що ці методрекомендації не поширюватимуться як на бюджетні установи, так і на банки та підприємства які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності.

Також за новим проектом регістри бухгалтерського обліку можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні будуть мати наступні реквізити:

  • назву форми;
  • найменування підприємства;
  • період реєстрації господарських операцій;
  • одиницю виміру;
  • посади осіб, власні імена, прізвища і підписи або інші дані, що дають змогу ідентифікувати осіб, які брали участь у їх складанні.

Крім того, змінами передбачається надання права підприємствам, з урахуванням особливостей своєї діяльності і технології обробки облікових даних, додатково розробляти власні облікові регістри, з урахуванням умов наявності в них обов’язкових реквізитів.

За матеріалами Мінфіну

Регістри бухобліку: Мінфін перегляне форми та порядок застосування
ІВАН ЛЕВАДСЬКИЙ,експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ
Бюджетний кодекс зазнав змін, які діятимуть з 2021 року. Але про них варто знати уже сьогодні.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Акт на списання основних засобів зразок заповнення

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
159481

КЕКВ 2220 Медикаменти та перев’язувальні матеріали: роз’яснення

Підкажемо, що відносити до КЕКВ 2220. Допоможемо розібратися, як тип бюджетної установи та призначення закупівлі впливають на те, який КЕКВ для медикаментів обрати, КЕКВ 2210 чи КЕКВ 2220. Підкріпимо теорію практичними таблицями із бухгалтерськими проведеннями у статті.
107

КЕКВ 2800 Інші поточні видатки: роз’яснення

Як відображати видатки за КЕКВ 2800 — розповідаємо у статті. Роз’яснення, як використовувати КЕКВ 2800 та приклади бухгалтерських проведень допоможуть бюджетній установі сплатити забезпечувальні депозити, виплатити працівнику компенсацію за рішенням суду чи оплатити ліцензію.
40181

Як бюджетній установі купити телефони та оплатити мобільні послуги у 2025 році

Про нові обмеження вартості на придбання та оплату мобільних товарів та послуг у бюджетній установі — розповідає експерт. Визначимося з умовами оплати мобільних послуг та необхідними КЕКВ
9663

Реєстрація РРО у 2025 році: як провести правильно

РРО/пРРО — це сфера, в якій час від часу відбуваються зміни. І вони постійні. Процедура реєстрації звичайних РРО спростилася за останні роки. Про реєстрацію РРО/пРРО — тема даного огляду
9004

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді