Уряд розгляне проект наказу Мінфіну стосовно затвердження змін до Методичний рекомендацій про застосування регістрів бухгалтерського обліку.
Організація роботи бухгалтерської служби - спробувати БЕЗПЛАТНО

Проект наказу уточнює, що ці методрекомендації не поширюватимуться як на бюджетні установи, так і на банки та підприємства які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності.
Також за новим проектом регістри бухгалтерського обліку можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні будуть мати наступні реквізити:
- назву форми;
- найменування підприємства;
- період реєстрації господарських операцій;
- одиницю виміру;
- посади осіб, власні імена, прізвища і підписи або інші дані, що дають змогу ідентифікувати осіб, які брали участь у їх складанні.
Крім того, змінами передбачається надання права підприємствам, з урахуванням особливостей своєї діяльності і технології обробки облікових даних, додатково розробляти власні облікові регістри, з урахуванням умов наявності в них обов’язкових реквізитів.
За матеріалами Мінфіну
Бюджетний кодекс зазнав змін, які діятимуть з 2021 року. Але про них варто знати уже сьогодні.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Нематеріальні активи — від ліцензій до комп’ютерних програм — потребують правильної класифікації в обліку бюджетної установи. У статті — чіткі критерії класифікації нематеріальних активів та готові проводки з поясненнями.
Бюджетні установи хоча й знаходяться на державному утриманні, але мають право, а часто й нагальну необхідність заробляти шляхом надання платних послуг. В консультації про те, якими можуть бути ці послуги, правила їхнього надання, ціноутворення, оподаткування, застосування РРО та відображення в бухгалтерських проведеннях
Підказки експерта у статті допоможуть провести знищення первинних бухгалтерських документів без помилок. Скористайтеся також зразком акта про вилучення для знищення документів.
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати
У кейсі бухгалтерських проведень завжди зможете знайти проведення за різними господарським операціями, навіть такі, що не передбачає Типова кореспонденція. Наразі для вас — 4 приклади оприбуткування надходжень у натуральній формі