Уряд розгляне проект наказу Мінфіну стосовно затвердження змін до Методичний рекомендацій про застосування регістрів бухгалтерського обліку.
Організація роботи бухгалтерської служби - спробувати БЕЗПЛАТНО

Проект наказу уточнює, що ці методрекомендації не поширюватимуться як на бюджетні установи, так і на банки та підприємства які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності.
Також за новим проектом регістри бухгалтерського обліку можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні будуть мати наступні реквізити:
- назву форми;
- найменування підприємства;
- період реєстрації господарських операцій;
- одиницю виміру;
- посади осіб, власні імена, прізвища і підписи або інші дані, що дають змогу ідентифікувати осіб, які брали участь у їх складанні.
Крім того, змінами передбачається надання права підприємствам, з урахуванням особливостей своєї діяльності і технології обробки облікових даних, додатково розробляти власні облікові регістри, з урахуванням умов наявності в них обов’язкових реквізитів.
За матеріалами Мінфіну
Бюджетний кодекс зазнав змін, які діятимуть з 2021 року. Але про них варто знати уже сьогодні.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати