Можливе зупинення/скорочення виробництва: затверджено нову форму повідомлення

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Наказом від 23.04.2021 р. № 858 Мінекономіки затвердило нову форми повідомлення про можливе зупинення (скорочення) виробництва.

ТЕСТ для бухгалтера: Як організувати і оплатити роботу у період карантину

Можливе зупинення/скорочення виробництва: затверджено нову форму повідомлення

У формі повідомлення Центру зайнятості про можливе зупинення (скорочення) виробництва роботодавець вказуватиме:

  • дату,
  • причину та орієнтовну тривалість зупинення (скорочення) виробництва,
  • структурні підрозділи/цехи/підприємство, яких торкнеться таке зупинення (скорочення).

Головною відмінністю від попередньої форми такого повідомлення є те, що його тепер подаватимуть за місцем провадження госпдіяльності.

У формі вказують як місце провадження діяльності роботодавця, так і його місцезнаходження за даними ЄДР.

Наказ вступив в дію з дня його публікації.

Можливе зупинення/скорочення виробництва: затверджено нову форму повідомлення
ВІКТОР ОНИЩЕНКО,експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування
Якщо припуститеся помилок у розрахунково-платіжній відомості працівника, ризикуєте отримати чималі штрафи. Ми допоможемо цього уникнути.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
183430

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72986

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
104306

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35962

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
13105

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді