З 1 червня запрацювала система автоматичного контролю за деклараціями про доходи посадовців. Про це сказав голова Національного агентства з питань запобігання корупції Олександр Новіков.
ТЕСТ для бухгалтера: Як організувати і оплатити роботу у період карантину

Усі вони були звірені з попередніми деклараціями, загалом із 14 реєстрами, що є в державі, пояснив голова НАЗК.
У результаті звірки комп’ютерна система сформувала «рейтинг ризику декларацій». За новими правилами, додав Новіков, «уперше в результаті співпраці з громадськими організаціями, Громадською радою при НАЗК ми отримали рейтинг ризику декларацій, за яким відбиратимемо їх для перевірки».
Він пояснив, що серед перших десяти – декларації парламентаріїв та депутатів місцевих рад. Так комп’ютер установив ризик можливості отримання незаконних доходів або незадекларованого майна.
✔️Ревізії ✔️Облік ✔️Інвентаризіція ✔️Звітність
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Звіт про фінансові результати, а саме – форма 2-дс, входить до фінансової звітності — квартальної та річної. На допомогу бухгалтеру експерт наводить бланк та роз’яснення його заповнення
Баланс 1 — це традиційний фінансовий звіт. Якими є загальні вимоги до складання звіту Баланс форма 1-дс, яку саме інформацію у 2025 році мають розкривати щодо своїх активів і пасивів бюджетні установи — підкаже експерт
Головний бухгалтер установи тимчасово відсутній, його посадові обов’язки має виконувати інша особа. За зразком у статті зможете швидко оформити заміну та врахуєте головні особливості
У огляді розповідаємо, як може змінитися зарплата в органах місцевого самоврядування у 2026 році, чи зміняться посадові оклади для посадових осіб та працівників органів місцевого самоврядування, надбавки, доплати, розрахунок матеріальної допомоги, які нормативні документи врегульовують нарахування зарплати в органах місцевого самоврядування
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.