З 1 червня запрацювала система автоматичного контролю за деклараціями про доходи посадовців. Про це сказав голова Національного агентства з питань запобігання корупції Олександр Новіков.
ТЕСТ для бухгалтера: Як організувати і оплатити роботу у період карантину

Усі вони були звірені з попередніми деклараціями, загалом із 14 реєстрами, що є в державі, пояснив голова НАЗК.
У результаті звірки комп’ютерна система сформувала «рейтинг ризику декларацій». За новими правилами, додав Новіков, «уперше в результаті співпраці з громадськими організаціями, Громадською радою при НАЗК ми отримали рейтинг ризику декларацій, за яким відбиратимемо їх для перевірки».
Він пояснив, що серед перших десяти – декларації парламентаріїв та депутатів місцевих рад. Так комп’ютер установив ризик можливості отримання незаконних доходів або незадекларованого майна.
✔️Ревізії ✔️Облік ✔️Інвентаризіція ✔️Звітність
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Як розрахувати декретні та виплатити в 2025 році? У консультації — алгоритм нарахування декретних, приклади розрахунків, зразки документів та готові бухгалтерські проведення
Перестаньте лише планувати, дійте! Почніть навчання, зробіть собі найкращий подарунок — підвищіть кваліфікацію.
Чи зможе ви назвати основні компетенції бухгалтера, які допоможуть вам створити позитивне враження про себе? Вибудовуйте і підтримуйте свою репутацію, імідж, опановуйте професійну майстерність. Те, що називаєте майбутнім, будуєте вже зараз. Тож ідіть сміливо своїм шляхом і досягайте успіху!
У 2026 році відрядженим працівникам компенсують витрати та добові — як в Україні, так і за кордоном. Скільки і коли виплачують, які документи потрібні, що має враховувати бухгалтер бюджетної установи — читайте у роз’ясненні експерта
Розберемо правила, терміни та покрокову процедуру казначейського обслуговування місцевого бюджету в 2026 році. Дізнайтеся, що має зробити бюджетна установа, щоб забезпечити своєчасне фінансування та уникнути помилок