Не є оподатковуваним доходом працівника кошти, які установа сплачує вітчизняним вищим та професійно-технічним закладам освіти за навчання фізичної особи, якщо їх сума не перевищує у 2018 році 11 169,0 грн за кожний місяць навчання, та витрати установи на перепідготовку працівника (п. 165.1.21 ПК).
Якщо установа сплачує більше цієї суми, кошти у частині перевищення прирівнюють до додаткового блага та оподатковують за ставкою 18%.
Сплачені установою кошти за участь працівника у семінарі (конференції) не є оподатковуваним доходом працівника лише якщо установа, інтереси якої представляє працівник, є:
- запрошеною стороною семінару (конференції);
- отримувачем інформаційно-консультаційних послуг за умовами договору.
Якщо за умовами договору запрошеною стороною та отримувачем інформаційно-консультаційних послуг є працівник, то сума, сплачена установою за участь у семінарі (конференції) за такого працівника, є додатковим благом працівника, яке оподатковують за ставкою 18%.
За інформацією ГУ ДФС у Тернопільській області
Екологічний податок 2024 в Україні сплачують, зокрема, й бюджетні установи. Хто платники екологічного податку, які строки оплати й звітування – все це у даному огляді.
Бюджетні установи теж можуть бути платниками ПДВ. Поговоримо про зміни щодо ПДВ, які стались у 2024 році, ставки ПДВ 2024/2025, податкову накладну та податкову декларацію з ПДВ 2024/2025, необ’єктні та звільнені від ПДВ операції бюджетників та особливості обліку ПДВ у бюджетників – в огляді.
Плата за землю – це місцевий податок, який має дві форми. Перша – орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності. Друга – земельний податок, який справляється за земельні ділянки іншої власності, наприклад приватної. Розглянемо розмір та правила плати за землю у 2024 та 2025 роках
Рентна плата за спеціальне використання води - cкільки становить, хто сплачує та як декларується цей податок, коли існує подвійна рента – у консультації.
Матеріальна допомога, якої потребує працівник для вирішення соціально-побутових питань, має свої особливості надання та оподаткування. Після початку війни об’єктивних підстав для надання матеріальної допомоги, на жаль, побільшало