Новації у списанні військового майна

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Міноборони затвердило зміни до Порядку списання військового майна у ЗСУ та Держспецтрансслужби (далі – Порядок).

списання військового майна

Як подати повідомлення про виплату коштів до ПФУ⤵️

У Порядку визначили:

  • особливості списання військового майна витраченого, використаного під час дії правового режиму воєнного стану, а також втраченого, знищеного, зруйнованого внаслідок воєнних (бойових) дій;
  • нові максимальні розміри коштів, на які посадові особи Міноборони, ЗСУ та Держспецтрансслужби мають право затверджувати акти списання, акти на переведення військового майна в останню (найнижчу) категорію, яке набуло непридатного стану або було використане в період правового режиму воєнного стану, а також списувати за інспекторськими посвідченнями військове майно, знищене (втрачене) під час воєнних (бойових) дій, антитерористичної операції, міжнародних операцій з підтримання миру і безпеки або внаслідок диверсій.

Внесли зміни до форм окремих документів та затвердили нові форми:

  • Акт про проведення пуску (запуску) № ___ (додаток 19 до Порядку);
  • Акт про проведення пуску (запуску) у ході бойових дій № ___ (додаток 23 до Порядку);
  • Єдиний акт списання військового майна № ___ (додаток 26 до Порядку);
  • Єдиний акт списання будівель (споруд), об’єктів незавершеного будівництва № ___ (додаток 27 до Порядку);
  • Книга реєстрації єдиних актів списання (додаток 28 до Порядку).

Наказ Міноборони від 06.05.2024 № 288, яким затверджено зміни, 22.05.2024 набрав чинності.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72604

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103588

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35775

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12996

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
74124

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді