Мінекономіки спільно з Держпраці запустили електронну послугу щодо реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці через Портал електронних сервісів Мінекономіки.
Чи знаєте ви, як завершити ревізію на свою користь? ►►► Пройдіть тест✔️

Як зазначив заступник Міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ігор Дядюра, це найпопулярніша адміністративна послуга Держпраці. Щороку реєструється понад 27 тис. декларацій. Тепер цю послугу можна отримати онлайн, без черг та зайвої втрати часу. Ми створили зручний цифровий сервіс для бізнесу, що значно спрощує реєстрацію документа, оптимізує процес надання послуги та мінімізує корупційні ризики.
Заступник Міністра наголосив, що принципово важливим є те, що реалізований тотальний контроль за проходженням заявки, за термінами реєстрації, за всім процесом, а не тільки подання документів у безпаперовому вигляді.
Наразі електронна послуга щодо реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці вже доступна у всіх територіальних управліннях Держпраці.
За матеріалами Урядового порталу
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
У статті визначимо, кому та в якому складі подавати річну фінансову звітність. Обговоримо законодавчі вимоги до її заповнення та терміни подання.
У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
Потрібно розрахувати зарплату за погодинною оплатою праці у 2025–2026 роках? У цьому огляді — формула, приклад нарахування, роз’яснення щодо мінімальної зарплати, бази ЄСВ та погодинної оплати викладачів
Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.