Мінекономіки спільно з Держпраці запустили електронну послугу щодо реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці через Портал електронних сервісів Мінекономіки.
Чи знаєте ви, як завершити ревізію на свою користь? ►►► Пройдіть тест✔️

Як зазначив заступник Міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ігор Дядюра, це найпопулярніша адміністративна послуга Держпраці. Щороку реєструється понад 27 тис. декларацій. Тепер цю послугу можна отримати онлайн, без черг та зайвої втрати часу. Ми створили зручний цифровий сервіс для бізнесу, що значно спрощує реєстрацію документа, оптимізує процес надання послуги та мінімізує корупційні ризики.
Заступник Міністра наголосив, що принципово важливим є те, що реалізований тотальний контроль за проходженням заявки, за термінами реєстрації, за всім процесом, а не тільки подання документів у безпаперовому вигляді.
Наразі електронна послуга щодо реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці вже доступна у всіх територіальних управліннях Держпраці.
За матеріалами Урядового порталу
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
Розміри окладів педагогічних працівників у 2025/2026 році визначаються за ЄТС. Про по посадові оклади педпрацівників, учителів ДЮСШ і науково-педагогічних працівників поговоримо у статті. Також маємо приклади нарахування зарплати педпрацівникам, що допоможуть вирішити ваші робочі ситуації
Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
Органи контролю зупинили установі операції з бюджетними коштами. А чи завжди їх дії законні? Перегляньте судову практику і зробіть висновки.