Уряд ухвалив постанову щодо впровадження COVID-сертифікатів. Це цифровий документ, який буде підтверджувати статус громадянина про вакцинацію, негативний результат ПЛР-тестів і статус, що людина одужала від COVID-19.
Чи знаєте ви, як завершити ревізію на свою користь? ►►► Пройдіть тест✔️
Розробкою та технічною реалізацією COVID-сертифікатів спільно займаються Мінцифри, МОЗ, НСЗУ, МЗС та ДПСУ. Документ розробляється з урахуванням міжнародних вимог – EU Digital COVID Certificate Єврокомісії.
Усі дані про пацієнта вносять в електронну систему охорони здоров'я. Документ можна буде згенерувати в застосунку чи на порталі Дія. А згодом також отримати паперовий у лікаря.
COVID-сертифікати працюватимуть, як й інші документи в Дії. Перевірити, чи дійсний сертифікат, можна буде за QR-кодом. Це зручно, адже не потрібно додатково впроваджувати спеціальне обладнання для перевірки.
Україна одна з перших країн, яка розпочала комунікацію із командою ЄС стосовно впровадження COVID-сертифікатів. МЗС України у співпраці з МОЗ та Мінцифри проводить переговори з країнами про взаємне визнання міжнародних сертифікатів.
За матеріалами Урядового порталу
МІСЦЕВИЙ ФІНОРГАН МАЄ ЗНАТИ ⭐️як звітувати про стан фінансування соцвиплат після 1 березня ⭐️яку форму звіту застосувати та на які КЕКВ орієнтуватися
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Довідка про заробітну плату для обчислення пенсії: ➤ бланк 2024 року ➤ коли подавати довідку ➤ хто складає довідку ➤ звідки брати відомості для довідки ➤ які виплати вносити у довідку
В даній статті розглянуто специфіку повноважень сільського голови, можливість виконання ним посадових обов’язків тимчасово відсутніх працівників, розмір доплати та порядок документального оформлення такого виконання.
Органи контролю зупинили установі операції з бюджетними коштами. А чи завжди їх дії законні? Перегляньте судову практику і зробіть висновки.
Електронний документообіг – невід’ємна частина роботи бухгалтера. Захистити ключову електронну інформацію та її носії допоможуть токени. Що це таке та як обліковувати токени – у публікації.
Результати інвентаризації комісія, створена в установі, оформлює відповідно до законодавства у протокол. Якщо члени інвентаризаційної комісії новачки у цій справі, краще скласти протокол за експертним зразком.