Держаудитслужба затвердила методику визначення автоматичних індикаторів ризиків. А також — перелік таких індикаторів та порядок, за яким їх застосовуватимуть для формування черги ризикових процедур закупівлі.
Ухвалені нормативно-правові акти дають підставу Держаудитслужбі застосувати індикатори ризику для прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі.
Моніторинг публічних закупівель: погляд замовника
Держаудитслужба виокремила 35 автоматичних індикаторів ризику і визначила умовну вагу кожного з них. Залежно від загальної умовної ваги цих індикаторів система закупівель автоматично присвоює процедурі закупівлі один із таких рангів ризику:
- 1 ранг ризику — високий рівень ризику;
- 2 ранг ризику — помірний рівень ризику;
- 3 ранг ризику — низький рівень ризику.
Наказ Держаудитслужби від 11.09.2018 № 196
Процедура оренди державного та комунального майна 2024 для держорганів, ОМС, бюджетних установ регламентована різними нормативно-правовими актами. Розглянемо чим керуватись при передачі в оренду державного чи комунального майна.
Час від часу у замовника виникає потреба в проведенні поточного ремонту, і для цього він має за законодавством провести закупівлю товарів й послуг. Поточний ремонт як предмет закупівлі належить до послуг, а для закупівлі послуг закупівельне законодавство встановлює свої вимоги. І самому розібратися з ними іноді замовнику не під силу. Допоможемо йому в цьому.
Замовник має оприлюднювати звіт про укладений договір, укладений без використання електронної системи закупівель. Тримайте покрокову інструкцію.
Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
Протокол тендерного комітету – це документ, яким оформлюють рішення, прийняті на засіданні тендерного комітету. З’ясуємо, як правильно його скласти.