Держаудитслужба визначила ризик-індикатори для моніторингу замовників

Держаудитслужба затвердила методику визначення автоматичних індикаторів ризиків. А також — перелік таких індикаторів та порядок, за яким їх застосовуватимуть для формування черги ризикових процедур закупівлі.

Ухвалені нормативно-правові акти дають підставу Держаудитслужбі застосувати індикатори ризику для прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі.

Держаудитслужба визначила ризик-індикатори для моніторингу замовників Моніторинг публічних закупівель: погляд замовника

Держаудитслужба виокремила 35 автоматичних індикаторів ризику і визначила умовну вагу кожного з них. Залежно від загальної умовної ваги цих індикаторів система закупівель автоматично присвоює процедурі закупівлі один із таких рангів ризику:

  • 1 ранг ризику — високий рівень ризику;
  • 2 ранг ризику — помірний рівень ризику;
  • 3 ранг ризику — низький рівень ризику.

Наказ Держаудитслужби від 11.09.2018 № 196

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як реєструвати договори в органах Казначейства в умовах воєнного стану

Укласти договір про закупівлю – це пів справи, аби його виконати за кошти державного чи місцевого бюджету – обов’язково потрібно зареєструвати взяття відповідного бюджетного зобов’язання. Розберемо окремі нюанси укладення договорів та дамо поради для реєстрації зобов’язань за ними відповідно до законодавства, що діє наразі.
4973

Оренда комунального та державного майна в Україні

Процедура оренди державного та комунального майна 2024 для держорганів, ОМС, бюджетних установ регламентована різними нормативно-правовими актами. Розглянемо чим керуватись при передачі в оренду державного чи комунального майна.
1661

Закупівля послуг з поточного ремонту: які нюанси врахувати

Час від часу у замовника виникає потреба в проведенні поточного ремонту, і для цього він має за законодавством провести закупівлю товарів й послуг. Поточний ремонт як предмет закупівлі належить до послуг, а для закупівлі послуг закупівельне законодавство встановлює свої вимоги. І самому розібратися з ними іноді замовнику не під силу. Допоможемо йому в цьому.
6432

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
4955

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді