Як отримати витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій
Бронювання працівників: Мінекономіки роз’яснює зміни
Щоб отримати витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій установі необхідно звернутись із запитом до органу ДПС за основним місцем обліку.
Форма витягу наведена у додатку 3 до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою КМУ від 13.07.2016 №440.
Запит про отримання витягу можна подати в один із таких способів:
- поштою;
- безпосередньо до контролюючого органу;
- засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (cabinet.tax.gov.ua) через розділ «Листування з ДПС».
Усі розділи запиту потрібно заповнити. У запиті зазначається код згідно з ЄДРПОУ неприбуткової організації, який є критерієм пошуку відомостей у Реєстрі.
Запит обов’язково повинен бути підписаний керівником або особою, що має право підпису документів неприбуткової організації, із зазначенням дати.
Строк надання адміністративної послуги – 3 робочих дні.
Витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій або Повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі неприбуткових установ та організацій:
- надсилається поштою за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків;
- особисто вручається платнику податку (його представнику) за основним місцем обліку платника податків;
- надсилається засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет».
Також користувачі мобільного застосунку «Моя податкова» у розділі «Реєстри» можуть отримати інформацію з Реєстру неприбуткових установ та організацій.