Е-журнал «Головбух Бюджет» проводить безплатний вебінар щодо нюансів проведення інвентаризації.

ВЗЯТИ УЧАСТЬ В ВЕБІНАРІ
За неякісну щорічну інвентаризацію відповідає не тільки керівник установи, а й особи, які працювали в складі комісії. Е-журнал «Головбух Бюджет» проводить вебінар, під час якого колишній ревізор підкаже, яких помилок інвентаризаційні комісії припускаються найчастіше, чому інвентаризацію можуть визнати неякісною та як діяти, щоб не отримати штрафів.
Дата та час проведення: 24 жовтня, 14.00.
Лектор: керівник групи експертів із бюджетного обліку Людмила Кравченко.
Програма вебінару
- Яких порушень припускається інвентаризаційна комісія.
- Які підстави мають ревізори, щоб визнати проведену інвентаризацію неякісною. Розглянемо витяги з актів ревізії.
- Як зреагують ревізори на активи, які установа не використовує.
- Як не порушити законодавства через непередбачувані фактори, пов’язані з війною.
- Хто відповідатиме за неякісну інвентаризацію.
Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
Підкажемо, чи кожен працівник установи може бути членом комісії списання майна бюджетних установ та коли керівник може залишити склад комісії зі списання майна незмінним.
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок
Експерт підкаже за яких особливих умов бюджетні установи можуть оплачувати товари чи послуги до того, як їх отримали
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді