Щодо заповнення реквізитів при перерахуванні коштів з поточного на електронний рахунок адміністрування ПДВ

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Які реквізити слід зазначати у полях платіжного доручення у разі перерахування коштів з поточного рахунка платника на електронний рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ?

Щодо заповнення реквізитів при перерахуванні коштів з поточного на електронний рахунок адміністрування ПДВ

У разі перерахування коштів з поточного рахунка платника на електронний рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ при заповненні реквізитів отримувача у платіжних дорученнях необхідно зазначати:

  • у полі «Отримувач» – назву платника;
  • у полі «Код» – податковий номер платника податку, за яким ведеться облік у контролюючих органах;
  • у полі «Банк отримувача» – «Казначейство України (ел. адм. подат.)»;
  • у полі «№ рахунка» – номер рахунка за стандартом IBAN.

У полі «Призначення платежу» друкується роз’яснювальна інформація про призначення платежу в довільній формі. Наприклад: «перераховано з власного поточного рахунка на електронний рахунок».

Джерело: ДПС у Рівненській області

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Доповідна записка: бланк та зразок

Як скласти доповідну записку? Які види доповідної записки та які є вимоги щодо її змісту? У статті — зразки доповідних записок від експерта для різних робочих ситуацій.
121064

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету 2026

Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
70448

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73522

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105009

Зарплатні документи: терміни зберігання та алгоритм знищення

Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
26728

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді