
Усі знають, як прискіпливо ревізори перевіряють документи, що підтверджують витрати установи, — намагаються віднайти якнайбільше порушень. І якщо бачать, що установа проводила ремонт приміщення, автомобіля чи іншої техніки — обов’язково попросять надати дефектний акт. Бо це документ, який підтверджує, що матеріальний об’єкт потребує ремонту і містить перелік робіт, які потрібно виконати. Дефектний акт зазвичай складає компетентна комісія. І якщо установа не надасть такого акта ревізорам, то не матиме доказів, що об’єкт потребував ремонту. А ревізори матимуть підстави визнати незаконними витрати, які установа понесла на ремонт. Але вам це не загрожує — інформацію про те, для чого і як складають дефектний акт, отримаєте із статті.
ЧИТАТИ СТАТТЮ ☑️
Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
Органи контролю зупинили установі операції з бюджетними коштами. А чи завжди їх дії законні? Перегляньте судову практику і зробіть висновки.
Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
Які наслідки чекають на установу, якщо ревізори виявлять нецільове використання бюджетних коштів, – дізнайтеся зі статті
З 23 липня 2025 року до перевірок військового обліку офіційно долучилися Держпраці та податкова. У бізнес-середовищі одразу з’явилися побоювання: чи це означає, що підприємства тепер можуть очікувати на позапланові візити з перевірками? У цій статті розберемося, що саме змінилося та чи є реальні підстави для візиту інспекторів