Оновлена форма діє з 26.02.2025 року. ЇЇ доповнили інформацією, що міститься у повідомленні про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту, яку подають до ДПС, інформацією про громадянство з метою обліку працевлаштованих іноземців та осіб без громадянства. Тепер повідомлення про прийняття працівника за новою формою можна подавати через електронний кабінет
Повідомлення про прийняття працівника на роботу ЗРАЗОК 2025

ДПС оновила спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.33.6.0 станом на 29.04.2025.
Оновлення містить нову форму Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту.
Ідентифікатор форми:
- F/J 3001005 – Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту.
Нагадаємо, постановою КМУ від 21.02.2025 № 184 (далі – постанова № 184) внесли зміни до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником».
У новій редакції виклали додаток 1 «Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту».
26 лютого форму опублікували в «Урядовому курʼєрі». Саме з цієї дати набрала чинності постанова № 184 та почала діяти нова форма повідомлення про прийняття працівника на роботу.
Ознайомитеся і скачайте його нижче.
СКАЧАТИ БЛАНК⤵️

Результати інвентаризації комісія, створена в установі, оформлює відповідно до законодавства у протокол. Якщо члени інвентаризаційної комісії новачки у цій справі, краще скласти протокол за експертним зразком
Із 2025 року внутрішній контроль — новий обов’язок бухгалтера. Експерт допоможе організувати внутрішній контроль в бюджетних установах, та підкаже, які зауваження можуть виникнути у ревізорів під час перевірок
Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
Облік паливо-мастильних матеріалів в установі в окремих випадках вимагає встановити або переглянути норми витрат палива, встановити базові норми витрати палива на нестандартну техніку, обґрунтувати списання палива понад установлені норми, а також проконтролювати фактичне його споживання. Це все можливо під час проведення вимірювань витрачання палива автомобілем чи іншим транспортним або технічним (наприклад, генератор) засобом. За його результатами складають акт проведення замірів витрат палива. Розглянемо це детальніше
Із 1 жовтня річна інвентаризація у 2025 році офіційно розпочалася! Якщо ще не почали — встигніть зробити це до 31 грудня. У статті підготували для вас детальний алгоритм-порядок проведення інвентаризації 2025. Говоримо, коли і що інвентаризувати, чи є особливості інвентаризації під час воєнного стану та як оформити її результати.