28.11.2018 урядовці прийняли постанову КМУ «Про утворення Електронного реєстру листків непрацездатності» (далі — Постанова).
Вона передбачає утворення Електронного реєстру листків непрацездатності як системи накопичення, зберігання та використання інформації про видані, продовжені та обліковані листки непрацездатності.
Реєстр функціонуватиме з використанням інформаційної інфраструктури Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Скачати заяву-розрахунок лікарняних
Постанова також зобов’язує центральні органи виконавчої влади разом із ФСС:
- розробити і подати до 01.02.2019 на розгляд КМУ проект положення про Електронний реєстр листків непрацездатності;
- забезпечити технічні можливості для функціонування Реєстру.
За інформацією Міністерства соціальної політики України
Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
Органи контролю зупинили установі операції з бюджетними коштами. А чи завжди їх дії законні? Перегляньте судову практику і зробіть висновки.
Як розрахувати відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах? Скачайте Договір відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок
Із 2025 року внутрішній контроль — новий обов’язок бухгалтера. Експерт допоможе організувати внутрішній контроль в бюджетних установах, та підкаже, які зауваження можуть виникнути у ревізорів під час перевірок