Уряд запроваджує Електронний реєстр листків непрацездатності

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

28.11.2018 урядовці прийняли постанову КМУ «Про утворення Електронного реєстру листків непрацездатності» (далі — Постанова).

Вона передбачає утворення Електронного реєстру листків непрацездатності як системи накопичення, зберігання та використання інформації про видані, продовжені та обліковані листки непрацездатності.

Реєстр функціонуватиме з використанням інформаційної інфраструктури Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Скачати заяву-розрахунок лікарняних

Постанова також зобов’язує центральні органи виконавчої влади разом із ФСС:

  • розробити і подати до 01.02.2019 на розгляд КМУ проект положення про Електронний реєстр листків непрацездатності;
  • забезпечити технічні можливості для функціонування Реєстру.

За інформацією Міністерства соціальної політики України

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету 2026

Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
70140

Відшкодування комунальних послуг орендарями

Як розрахувати відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах? Скачайте Договір відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах
46969

Внутрішній контроль в бюджетній установі 2025

Із 2025 року внутрішній контроль — новий обов’язок бухгалтера. Експерт допоможе організувати внутрішній контроль в бюджетних установах, та підкаже, які зауваження можуть виникнути у ревізорів під час перевірок
247

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді