28.11.2018 урядовці прийняли постанову КМУ «Про утворення Електронного реєстру листків непрацездатності» (далі — Постанова).
Вона передбачає утворення Електронного реєстру листків непрацездатності як системи накопичення, зберігання та використання інформації про видані, продовжені та обліковані листки непрацездатності.
Реєстр функціонуватиме з використанням інформаційної інфраструктури Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Скачати заяву-розрахунок лікарняних
Постанова також зобов’язує центральні органи виконавчої влади разом із ФСС:
- розробити і подати до 01.02.2019 на розгляд КМУ проект положення про Електронний реєстр листків непрацездатності;
- забезпечити технічні можливості для функціонування Реєстру.
За інформацією Міністерства соціальної політики України
Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок.
Бюджетний запит — це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів — питання цього огляду.
Коли можна вносити зміни до кошторису бюджетної установи та як правильно це зробити — далі у огляді
Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження