Із 01.12.2018 зросте прожитковий мінімум на одну особу з розрахунку на місяць. Водночас збільшаться й інші види прожиткового мінімуму.
Це обумовлює стаття 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» від 07.12.2017 №2246-VІІІ (далі — Закон № 2246).
Закон № 2246 встановив місячний прожитковий мінімум на одну особу з 01.12.2018 у розмірі 1853 грн.
Щодо основних соціальних і демографічних груп населення, прожитковий мінімум на одну особу з 1 грудня 2018 року становитиме для:
- дітей віком до 6 років — 1626 грн;
- дітей віком від 6 до 18 років — 2 027 грн;
- працездатних осіб — 1 921 грн;
- осіб, які втратили працездатність — 1 497 грн.
Податківці наголошують, що мінімальна заробітна плата станом на 01.12.2018 не змінюється і становить 3723 грн на місяць (або 22,41 грн у погодинному розмірі).
Незмінними залишаються при нарахуванні та сплаті єдиний податок, ЄСВ /article/24-yak-zmnitsya-narahuvannya-sv-2018-roku та податкова соціальна пільга.
За інформацією ГУ ДФС у Київській області
Верховна Рада прийняла в цілому законопроєкт за № 12000 «Про Державний бюджет України на 2025 рік» враховуючи пропозиції комітету ВРУ з питань бюджету. Наразі документ готується на підпис. Після підписання главою держави та офіційного оприлюднення тексту закону, він набере чинності з 01.01.2025. У статті поговоримо про основні показники Держбюджету 2025.
Як розрахувати відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах? Скачайте Договір відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах.
У бюджетному процесі застосовують програмно-цільовий метод. Суть його полягає в управлінні коштами місцевого бюджету для досягнення конкретних результатів, цілей, вирішення проблем місцевої громади. При цьому оцінюють ефективність використання коштів місцевого бюджету на кожній стадії бюджетного процесу. Основним елементом цього методу є бюджетна програма.
Реєстрація бюджетних зобов’язань: ➤ термін реєстрації ➤ підтвердні документи для реєстрації ➤ зразок заповнення реєстру бюджетних зобов’язань ➤ зразок заповнення реєстру бюджетних фінансових зобов’язань.
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2024 року та їх застосування – у цьому огляді.