
Перевірка матеріалів інвентаризації — чи не найулюбленіша тема ревізорів. Як показує практика, нерідко ревізори зауважують посадовим особам установи, що інвентаризацію вони проводять неякісно. Усі факти, що свідчать про це, ревізори фіксують в акті ревізії, а посадових осіб притягають до відповідальності.
Мінікурс ►►► Як провести інвентаризацію без порушень ►►► БЕЗПЛАТНО
А цього могло б і не трапитися, якби бухгалтер знав, які порушення ревізори виявляють під час перевірок, та за яких умов щорічну інвентаризацію визнають неякісною. Тож у статті розкажемо, яких помилок припускаються установи під час інвентаризації, проаналізуємо судову практику. Візьміть до уваги чужі помилки, щоб не наробити своїх.

ЧИТАТИ СТАТТЮ ☑️
У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення.
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
Як передати товарно-матеріальні цінності новій матеріально відповідальній особі.