Закон про бухоблік змінять: запровадять звітність зі сталого розвитку

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
головний редактор порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
КМУ схвалив законопроєкт про внесення змін до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність». Документом запроваджують звітність зі сталого розвитку, зміну критеріїв для визначення категорій підприємств і нові вимоги до обліку та звітності для держпідприємств. Деталі — у новині

Закон про бухоблік змінять: запровадять звітність зі сталого розвитку Положення про бухгалтерську службу зразок ⏬ скачати

Тарас Мельничук повідомив, що уряд ухвалив проєкт Закону «Про внесення змін до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» щодо запровадження звітності із сталого розвитку.

Документ розробили, щоб гармонізувати національне законодавство у сфері бухгалтерського обліку та фінансової звітності з вимогами європейського законодавства.

Пропонують внести наступні зміни до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV:

  • запровадити звітність зі сталого розвитку;
  • оновити критерії для визначення категорій підприємств і груп;
  • зобов’язати державні унітарні підприємства та господарські товариства (де держава володіє понад 50% капіталу) вести бухоблік за міжнародними стандартами та подавати звіт про управління.
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протокол інвентаризаційної комісії — бланк та зразок

Результати інвентаризації комісія, створена в установі, оформлює відповідно до законодавства у протокол. Якщо члени інвентаризаційної комісії новачки у цій справі, краще скласти протокол за експертним зразком
115361

Внутрішній контроль в бюджетній установі 2025

Із 2025 року внутрішній контроль — новий обов’язок бухгалтера. Експерт допоможе організувати внутрішній контроль в бюджетних установах, та підкаже, які зауваження можуть виникнути у ревізорів під час перевірок
23

Актуальні бланки для інвентаризації у 2025 році

Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
222134

Акт проведення замірів палива

Облік паливо-мастильних матеріалів в установі в окремих випадках вимагає встановити або переглянути норми витрат палива, встановити базові норми витрати палива на нестандартну техніку, обґрунтувати списання палива понад установлені норми, а також проконтролювати фактичне його споживання. Це все можливо під час проведення вимірювань витрачання палива автомобілем чи іншим транспортним або технічним (наприклад, генератор) засобом. За його результатами складають акт проведення замірів витрат палива. Розглянемо це детальніше
68

Порядок проведення інвентаризації у 2025 році

Із 1 жовтня річна інвентаризація у 2025 році офіційно розпочалася! Якщо ще не почали — встигніть зробити це до 31 грудня. У статті підготували для вас детальний алгоритм-порядок проведення інвентаризації 2025. Говоримо, коли і що інвентаризувати, чи є особливості інвентаризації під час воєнного стану та як оформити її результати.
148882

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді