Скасування реєстрації РРО здійснюється за заявою суб'єкта господарювання або примусово за рішенням контролюючого органу за місцем реєстрації РРО.
Контролюючий орган приймає рішення про скасування реєстрації РРО протягом місяця з дня виникнення вказаної підстави у разі, якщо суб’єктом господарювання не подано заяву про скасування реєстрації та підстава залишилась актуальною.
Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547.
Звертаємо увагу, з метою уникнення примусового скасування реєстрації РРО, у разі наявності зареєстрованих РРО на закритих господарських одиницях або таких, що не експлуатуються, необхідно здійснити перереєстрацію таких РРО на інші господарські одиниці або подати заяву про скасування реєстрації РРО.
Джерело: ДПС у м. Києві
- ⭐️ Всеукраїнська професійна сертифікація бухгалтерів — 2022 СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ⭐️Оплата праці в умовах посткарантину СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ⭐️Лікарняні через COVID-19 СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ⭐️Зарплата в бюджеті СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ⭐️Лікарняні та декретні: як платити і звітувати СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ⭐️Планування бюджету територіальної громади СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.