Кожна установа використовує у господарській діяльності оборотні та необоротні активи. А чи ефективно і за цільовим призначенням вона їх використовує, обов’язково перевірять ревізори. Результати контролю вони відобразять у відповідному розділі акта ревізії та його додатках. На що вони зазвичай звертають увагу та які порушення знаходять у ваших колег, розказав колишній ревізор.
Статті за темою
Усі статті за темоюОсобливості бухгалтерського обліку в ОМС
У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
9598
Акт введення в експлуатацію основних засобів
Установа придбала обладнання, тож потрібно скласти акт введення в експлуатацію. Наводимо в статті акт введення в експлуатацію основних засобів, зразок та приклад заповнення
125315
Облік основних засобів 2025: від придбання до списання
У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
364497
Передача товарно-матеріальних цінностей
Як передати товарно-матеріальні цінності новій матеріально відповідальній особі
41325
Акт списання основних засобів – бланк та зразок
Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
147594